Bladprobleempje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Damn nice
    Junior Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 595

    #1

    Bladprobleempje

    Korting op 420shop
    Heej,

    Ik heb nu 3 even oude planten, en me mooiste plantje krijgt beetje bladproblemen, maar maakt der niet lelijker (A)

    weet iemand wat dit is??:




    en is het erg als de lobblaadjes verschrompele??:


    Greetz
    Last edited by Damn nice; 22 January 2009, 15:42.
  • SaRs!
    Wicked Stoner
    • Jan 2009
    • 249

    #2
    Het is normaal dat de lob blaadjes verschrompelen. Over de problemen met het blad kan ik geen hulp geve.

    Wel mooi plantje! Hoe oud is ie precies?

    Comment

    • Jona
      Retired
      • Jun 2008
      • 2797

      #3
      Lobblaadjes die verschrompelen is normaal.
      Toevallig dat het aan 1 kant van de plant is dus ik denk dat het komt door het feit dat ze tegen je videobanden aangroeien. Ik kan ook niet direct een bepaald bladprobleem onderscheiden. Geen zorgen maken dus, hou het gewoon even in de gaten.
      Ik ben bezig met wat bladproblemen uit te werken voor het forum bij de 'bladproblemen' sectie dus hou die de komende dagen ook maar in de gaten

      Greetzzz
      Last edited by Jona; 22 January 2009, 15:54.

      Comment

      • reub
        Ultra Stoner
        • Nov 2008
        • 114

        #4
        hee ik heb precies hetzelfde ik denk dat het fosfor tekort is...

        Grtz Reub

        Comment

        • Jona
          Retired
          • Jun 2008
          • 2797

          #5
          Nee, fosfortekort worden ze zo wat grijs/zwartachtig. Ik heb er een thread over gemaakt bij bladproblemen namelijk, je moet maar eens een kijkje nemen .

          Greetzzz

          Comment

          Bezig...