Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bladprobleempje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bladprobleempje

    Korting op 420shop
    Heej,

    Ik heb nu 3 even oude planten, en me mooiste plantje krijgt beetje bladproblemen, maar maakt der niet lelijker (A)

    weet iemand wat dit is??:




    en is het erg als de lobblaadjes verschrompele??:


    Greetz
    Last edited by Damn nice; 22 January 2009, 15:42.

    #2
    Het is normaal dat de lob blaadjes verschrompelen. Over de problemen met het blad kan ik geen hulp geve.

    Wel mooi plantje! Hoe oud is ie precies?

    Comment


      #3
      Lobblaadjes die verschrompelen is normaal.
      Toevallig dat het aan 1 kant van de plant is dus ik denk dat het komt door het feit dat ze tegen je videobanden aangroeien. Ik kan ook niet direct een bepaald bladprobleem onderscheiden. Geen zorgen maken dus, hou het gewoon even in de gaten.
      Ik ben bezig met wat bladproblemen uit te werken voor het forum bij de 'bladproblemen' sectie dus hou die de komende dagen ook maar in de gaten

      Greetzzz
      Last edited by Jona; 22 January 2009, 15:54.

      Comment


        #4
        hee ik heb precies hetzelfde ik denk dat het fosfor tekort is...

        Grtz Reub

        Comment


          #5
          Nee, fosfortekort worden ze zo wat grijs/zwartachtig. Ik heb er een thread over gemaakt bij bladproblemen namelijk, je moet maar eens een kijkje nemen .

          Greetzzz

          Comment

          Bezig...
          X