Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bladprobleem: Magnesiumtekort

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Bladprobleem: Magnesiumtekort

    Begint er inderdaad op te lijken. Maar ik zie dat je 2de linker vinger van je blad wat misvormd is dus het kan een samengang van omstandigheden zijn.

    Comment


      #17
      Re: Bladprobleem: Magnesiumtekort

      Hmmmm ,

      Denk zelf dat het blad gewoon begint te verbranden omdat het uitgedroogd is..
      Heb vandaag gespoten met bitterzout , hoop de komende 2 weken nog uit te kunnen zingen zonder al te veel verlies van de opbrengst.

      Comment


        #18

        Comment


          #19
          Re: Bladprobleem: Magnesiumtekort

          Hmmmm , Had na veel lezen de conclusie getrokken dat dat weinig kwaad zou kunnen , dus op het blad sproeien met een oplossing van bitterzout.
          Vond het gewoon typisch , heb bij een aantal planten die verkleuring en verder valt het wel mee , vandaar dat ik dacht ik sproei een keer met bitterzout

          Niets meer aan doen zeg je dus eigenlijk ?

          Comment


            #20
            Re: Bladprobleem: Magnesiumtekort

            Als je binnen 2 weken gaat oogsten zou ik daar niets op spuiten of van voeding geven. Je weet wel dat mensen spoelen om voedingsstoffen uit je plant (meststoffen eigenlijk) halen, anders gaat je wietje slecht smaken (naar voeding). Of bitterzout iets aan je smaak doet weet ik niet zeker maar ik kan me er iets bij voorstellen...

            Comment


              #21
              Re: Bladprobleem: Magnesiumtekort

              Ok dat is duidelijk.

              Het was zowiezo een vrij lichte oplossing , had al een topic aan gemaakt en daar weinig reactie op gehad , en had toch het gevoel dat ik actie moest ondernemen.
              Ik had namelijk het gevoel dat een gebrek aan magnesium welicht problemen kon opleveren waardoor er minder vanaf zou gaan komen.

              Wat betreft de smaak , had ik nog nieteens aan gedachte eigenlijk.
              Heb 1 keer gespoten , zal het niet weer doen en het afwachten , en dan gaan we het zien.

              Heb overigens vaker santa gekweekt ,en dit probleem eigenlijk nooit eerder gehad terwijl ik niets anders heb gedaan..

              Vreemd zoiets
              Last edited by Gijs23; 19 May 2010, 21:41.

              Comment


                #22
                Re: Bladprobleem: Magnesiumtekort

                Geloof me als ik zeg dat het goed is om te spoelen met afgezuurd water een tiental dagen voor je gaat oogsten
                Je mag dat gerust rondvragen hoor, als je kwaliteit wil dan raad ik het je aan

                Comment


                  #23
                  Re: Bladprobleem: Magnesiumtekort

                  Ik geloof je hoor , ben allang blij dat er iemand is die me wat advies kan geven..

                  Comment

                  Bezig...
                  X