Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

blaadjes beginnen van de puntjes naar binnen te vergelen,worden wit en krullen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: blaadjes beginnen van de puntjes naar binnen te vergelen,worden wit en krullen

    Mannen bedankt.
    Ik ga ze vanavond overpotten naar kleineren potjes geen water meer en een schietgebedje

    Nog tips over overpotten zijn uiteraard welkom

    Comment


      #17
      Re: blaadjes beginnen van de puntjes naar binnen te vergelen,worden wit en krullen

      Ze staan nu 3 dagen in kleineren potjes maar het is alleen verslechterd..

      Wat kan ik nog proberen ??

      Comment


        #18
        Re: blaadjes beginnen van de puntjes naar binnen te vergelen,worden wit en krullen

        Denk dat opnieuw beginnen de beste optie is.

        Zaadjes ontkiemen, dan in litertje stekaarde, weinig water, geen voeding eerste 10 dagen.
        Dan verpotten in light mix en stilaan voeding gaan opbouwen.
        sigpic
        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

        Comment


          #19
          Re: blaadjes beginnen van de puntjes naar binnen te vergelen,worden wit en krullen

          Je hebt gelijk, ga ze weggooien.
          Ik ga het eerst proberen met stekkies... Uit zaad is iets te hoog gegrepen.

          Bartuss

          Comment


            #20
            Re: blaadjes beginnen van de puntjes naar binnen te vergelen,worden wit en krullen

            Nee joch, het is net omgekeerd. Je steekt zaden gewoon in kleine potjes met stekaarde en laat ze een dag of 10 voorgroeien. En de eerste dagen hoef je enkel de bovenlaag wat nat te houden/sproeien.
            Later kun je beetje bij beetje wat meer water bijgeven, maar altijd goed kijken naar je zaailingen en de potjes wegen. Met jouw setup moet dat wel lukken! Ook geen tocht of fans rechtstreeks op de zaailingen laten waaien.

            Grtz
            Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

            Comment

            Bezig...
            X