Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

3 weken oud: bladerdek plant staat bol naar beneden?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    3 weken oud: bladerdek plant staat bol naar beneden?

    Korting op 420shop
    tn_IMG_0961.JPG

    2) Overzicht: plant midden boven groeit mooie "horizontale bladeren"
    tn_IMG_0940.JPG

    3) Close up midden boven

    tn_IMG_0935.JPG

    4) Weed in need: met deze kerel gaat het niet goed.

    tn_IMG_0938.JPG

    5) Verschil tussen links boven en midden boven: links boven gaat ook een beetje slecht ?
    tn_IMG_0944.JPG

    Thanks for you help!
    Attached Files
    Last edited by Manzo; 7 March 2014, 09:59.

    #2
    Re: 3 weken oud: bladerdek plant staat bol naar beneden?

    Heb je de batmix ingewaterd voor het planten?
    Heb je reeds Terra grow gegeven?

    Ik gok op iets teveel water i.c.m. overvoeding.

    Best ga je om wat Alga bloom, want de Terra lijn gebruiken op batmix is niet goed hoor!
    Verwoest je bioleven in de grond volledig.
    sigpic
    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

    Comment


      #3
      Re: 3 weken oud: bladerdek plant staat bol naar beneden?

      Oorspronkelijk geplaatst door Gamm View Post
      Heb je de batmix ingewaterd voor het planten?
      Heb je reeds Terra grow gegeven?

      Ik gok op iets teveel water i.c.m. overvoeding.

      Best ga je om wat Alga bloom, want de Terra lijn gebruiken op batmix is niet goed hoor!
      Verwoest je bioleven in de grond volledig.
      Die meststoffen heb ik voornamelijk in het begin gegeven, nu heb ik die vermindered. Ik heb 1 week terra grow, power roots & pure enzyme gegeven... Batmix niet ingewatered, omdat ik toen ik het zaadje heb geplant, dat ook niet gedaan heb, redeneerde ik.

      Maar als ik nu de niet-bio toer opwil? Mijn redenering is de volgende: batmix is 6 weken voorbemest, als ik nu het terra - growmix schema volg, die growmix is 3 weken voorbemest... dan komt dat toch ongeveer op hetzelfde uit?

      Ze hebben me in de urban garden shop in terneuzen batmix meegegeven met een plagrond pakketje van 40 euro en gezegd dat ik terra schema moest volgen, tot ik iets anders ontdekte ....


      Maar dus om even terug te keren naar mijn probleem: er zijn plantjes die wel volledig opengaan en er zijn er die niet volledig opengaan, rekening houdende dat ik bemesting op enzyme & power root n heb stopgezet... dan, ja... dan wat? Misschien van de stress van het verplanten? Ik weet wel niet hoeveel water ik er moet opgieten... die sukkelplantjes hebben praktisch dezelfde behandeling als die andere gezonde plantjes...

      Sommige hadden wel een krul in de zijkant van hun bladeren, op dezelfde plek als alle adere, maar dat was vooral in het begin...

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Comment


        #4
        Re: 3 weken oud: bladerdek plant staat bol naar beneden?

        er zijn nu vier internodes, mag ik ze al toppen, als ze zo een cm of 20 hoog zijn?

        Comment


          #5
          Re: 3 weken oud: bladerdek plant staat bol naar beneden?

          Tuurlijk mag je ze nu al toppen.
          sigpic
          100% BIO Indoor autoflower enthusiast

          Comment

          Bezig...
          X