Hallo,
Ik moet wel zeggen dat ik mijn plantjes net enkele dagen heb verplant naar de grote vierkante potten. Ze zijn gekiemd op 16/02 dus nu een kleine drie weken oud. Temperatuur 16-28, lv 35-50%, PH grond: 6.7, PH water+mest= 6.6 Sommige planten zetten hun bladerdek reeds horizontaal. Anderen sukkelen precies een beetje? Ze krijgen evenveel water en mest...
Het enige wat is veranderd tov van een paar dagen terug kan zijn: hoeveelheid water, wortels onder stress door verplanten.
Mix: batmix (met terra meststof helaas) Ik geef nu power roots en enzyme à 10 ml / 10 liter
Teveel voeding in de grond? Te droog?
1) je ziet dat de balderen eerder naar beneden groeien, opkrullen?
tn_IMG_0961.JPG
2) Overzicht: plant midden boven groeit mooie "horizontale bladeren"
tn_IMG_0940.JPG
3) Close up midden boven
tn_IMG_0935.JPG
4) Weed in need: met deze kerel gaat het niet goed.
tn_IMG_0938.JPG
5) Verschil tussen links boven en midden boven: links boven gaat ook een beetje slecht ?
tn_IMG_0944.JPG
Thanks for you help!
Ik moet wel zeggen dat ik mijn plantjes net enkele dagen heb verplant naar de grote vierkante potten. Ze zijn gekiemd op 16/02 dus nu een kleine drie weken oud. Temperatuur 16-28, lv 35-50%, PH grond: 6.7, PH water+mest= 6.6 Sommige planten zetten hun bladerdek reeds horizontaal. Anderen sukkelen precies een beetje? Ze krijgen evenveel water en mest...
Het enige wat is veranderd tov van een paar dagen terug kan zijn: hoeveelheid water, wortels onder stress door verplanten.
Mix: batmix (met terra meststof helaas) Ik geef nu power roots en enzyme à 10 ml / 10 liter
Teveel voeding in de grond? Te droog?
1) je ziet dat de balderen eerder naar beneden groeien, opkrullen?
tn_IMG_0961.JPG
2) Overzicht: plant midden boven groeit mooie "horizontale bladeren"
tn_IMG_0940.JPG
3) Close up midden boven
tn_IMG_0935.JPG
4) Weed in need: met deze kerel gaat het niet goed.
tn_IMG_0938.JPG
5) Verschil tussen links boven en midden boven: links boven gaat ook een beetje slecht ?
tn_IMG_0944.JPG
Thanks for you help!

Comment