Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bladprobleem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bladprobleem

    Korting op 420shop
    Hallo beste kwekers. Ik ben sinds maandag 2 verschillende zaadjes aan het laten ontkiemen. 1 OG Kush en 1 Haze Berry van royal queen seeds. De laatste 3 dagen begon ik een bladprobleem bij de 2 zaden te merken. Ik gebruik een secret jardin groeitent en een secret jardin TL lamp van 110w en light mix aarde .Hier zijn een paar foto's.



    Sent from my iPhone using Tapatalk

    #2
    Re: Bladprobleem

    Te nat!

    Comment


      #3
      Re: Bladprobleem

      Echt? Ideaal. Zal ze even zonder water laten. D8 al dat het aan de PH ging liggen


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Comment


        #4
        Re: Bladprobleem

        Het bol naar onder staan en het lichter groen worden duid wel op te nat staan. Net zoals de erg natte grond op je foto. Onder TL (t-neon) verdampen ze maar erg weinig door de geringe warmtestraling van de lamp dus zoon klein plantje drink maar heel weinig.

        Comment


          #5
          Re: Bladprobleem

          Zal nog eens research doen als ik jou was.
          Trail and error will aquire wisdom!

          Succes.
          sigpic
          Hy-Seeds.nl voor al uw zaden en nog veel meer tegen zeer scherpe prijzen!


          Comment


            #6
            Re: Bladprobleem

            Veeel te nat , het is niet de bedoeling dat ze verzuipen ...... zoals Flinstoned aangeeft te trage verdamping, die plantjes hebben echt niet veel nodig van water in het begin ! Ze moeten nog wortels aanmaken en op zoek gaan naar het water, zo krijg je een gezonde wortelvorming.
            grtz en succes verder.
            Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

            Comment

            Bezig...
            X