Re: witte vlekjes
nee , komt uit zaad geen stekken en hebben altijd in de tent gestaan ook
geen beestjes te bespeuren
een teveel zou eventueel wel kunnen .
nee , komt uit zaad geen stekken en hebben altijd in de tent gestaan ook
geen beestjes te bespeuren
een teveel zou eventueel wel kunnen .


Comment