is dit spint ? zo ja wat kan ik er aan doen? heb ze altijd buiten staan en als er slecht weer opkomst is staan ze onder een partytent000_0008.jpg000_0009.jpg
spint jan of nee ?
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
Re: spint jan of nee ?
Of Jan spint? Als Jan tot de katachtigen behoort en zich in de juiste omstandigheden bevindt die het spinnen mogelijk maakt (zoals het ondergaan van een bepaalde uiting van affectie door de mens, comfortabele en speelse situaties, eten ...) dan is er een reële kans. Misschien kun je ons iets meer informatie geven over Jan en de situatie waarin hij zich bevindt? Of zij natuurlijk als we het op z'n Engels "djèn" uitspreken.Comment
-
Re: spint jan of nee ?
Das idd schade van spint. Voor buiten verbaast me de hoeveelheid. Normaal regelen de beestjes zich dat onderling buiten en blijft het doorgaans beperkt maar dit ziet eerder uit als een spint epidemie zoals we die in een binnenkweek aantreffen. Onderhoudsarme tuin¿Comment





Comment