Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Meeldauw in de Northen Light AF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Meeldauw in de Northen Light AF

    Korting op 420shop
    Hallo mede tuinders,

    Volgens mij heb ik last van Meeldauw op mijn Northen Light AF. Ze moet nog 2 a 3 weken.
    Heeft het nu nog zin om te bestrijden door er melk + water op te sproeien?
    Of tast dit de toppen aan?

    DSC_0377.jpgDSC_0378.jpg

    #2
    Re: Meeldauw in de Northen Light AF

    Melk en water zal je niet helpen voor zover ik weet.
    Er zal vast wel meer info komen van de betere kwekers op de site, ik ben zelf ook nog niet lang bezig
    Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


    Comment


      #3
      Dit is al vergevorderd. En je hebt al bloei ook zie ik. Spuiten mag je niet meer doen. Ook niet beginnen de bladeren eraf te trekken helpt geen moer.

      Dus kortom je kan nog weinig doen dit had je al eerder kunnen ontdekken....
      Hopen dat het niet verderzet naar de toppen anders is het plantje voor de vuilbak.
      Ook moet je nog langer dan 3weken je hebt nog maar pruikjes volgens dat ik zie dus verdubbel die aantal weken maar.
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

      Comment


        #4
        Re: Meeldauw in de Northen Light AF

        Thnx ja ik ben eigenlijk beetje stom geweest. Had ook veel eerder stappen moeten ondernemen. Toch zit hij over 2 weken al aan de 10de week. Laat hem dan nog maar ff staan.
        Aangezien ik er geen kei in ben thugz mag ik je zodra ik hem ga oosten wat foto's van de toppen toezenden of deze nog goed zijn?

        Comment


          #5
          Re: Meeldauw in de Northen Light AF

          geen bladeren verwijderen dan maak je wonde op de plant en krijg je nog meer ellende
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: Meeldauw in de Northen Light AF

            Je mag wat toezenden maar dan wel oogsten als ze er rijp voor is. Daarvoor moet je kijken naar ee trichome's. Dat kan je doen met een vergrootglas, microscoop, alleszins iets dat minstens 30x vergroot. Wat er op de verpakking staat klopt nooit. Is enkel een richtlijn.
            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

            Comment


              #7
              Re: Meeldauw in de Northen Light AF

              Het begint inderdaad ook naar de toppen te trekken. Misschien stomme vraag maar kan ik er wel nog wiet olie van maken. Puur Alcohol zal de schimmel ook wel doden ofniet?

              Comment

              Bezig...
              X