4 weken met een te hoge ph waarde +- 6.7/6.8 gekweekt. Ernstige gevolgen?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Oxygen4life

    #1

    4 weken met een te hoge ph waarde +- 6.7/6.8 gekweekt. Ernstige gevolgen?

    Korting op 420shop
    4 weken met een te hoge ph waarde (+- 6.7/6.8) gekweekt. Ernstige gevolgen?

    Kan iemand mij er iets over vertellen? het is mijn eerste kweek en ik lees bizar veel maar mijn vraag word niet vaak gesteld vandaar ik deze topic ben gestart.
    Heb al bladprobleem gehad dat denk ik ivm Fe ijzer is gekomen omdat door te hoge Ph mijn grond teveel zouten heeft opgeslagen maar ik weet het niet zeker en controleer nu elke dag of het niet verspreid is.
    Ik heb nu 1x gespoeld met schoon water (ph 6.2) en weer opnieuw met voeding geven gestart met een ph waarde van 6.0/6.2.
    (heb nu een ph meter gekocht.)

    MVG klaas

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    20072014161.jpg
    Last edited by Gasten; 23 July 2014, 15:55.
  • JohnnyHaze
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2012
    • 912

    #2
    Re: 4 weken met een te hoge ph waarde +- 6.7/6.8 gekweekt. Ernstige gevolgen?

    kun je meer informatie geven, zoals welke voeding je gebruikt, welk medium en welke soort, je zit nu in wk 4 en nu begint het?

    Comment

    • Oxygen4life

      #3
      Re: 4 weken met een te hoge ph waarde +- 6.7/6.8 gekweekt. Ernstige gevolgen?

      He hallo Johhny.

      Bedankt voor je reactie,
      Dit is mijn eerste x op een forum zal wat meer details geven.
      106x Jack Herer
      12x12 ltr en en 94x6,5 ltr
      6x600 watt
      Ik gebruik soil 1 en bloom up van Ecolizer en ph pro van Canna.
      Aarde van een growshop (moet echt top zijn)
      Vrijdag 25 juli begint week 6

      Het was een paar dagen geleden begonnen en is nu nog iets aanwezig.
      Ik heb de beschadigde bladeren zoveel ik kon vinden verwijderd om in de gaten te houden of er nieuwe ontstaan.
      Hoop dat dit eerst voldoende is meneer haze

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      23072014190.jpg
      Last edited by Gasten; 23 July 2014, 21:19.

      Comment

      • Michevan
        Expert Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • May 2014
        • 1417

        #4
        Re: 4 weken met een te hoge ph waarde +- 6.7/6.8 gekweekt. Ernstige gevolgen?

        Dit is geen hobby kweken meer maar puur brood kweken!
        Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


        Comment

        • Jointjedraaien
          Admin
          Admin
          • Oct 2007
          • 4362

          #5
          Re: 4 weken met een te hoge ph waarde +- 6.7/6.8 gekweekt. Ernstige gevolgen?

          Dit forum is speciaal bestemd voor hobby- en medicinaal kwekers,
          Vragen en kweekverslagen welke duiden op grotere kweekvolumes dan logischerwijs voor eigen gebruik kunnen zijn, zijn niet gewenst.
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment

          Bezig...