Blad probleem?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Repchris
    Ultra Stoner
    • Aug 2013
    • 103

    #1

    Blad probleem?

    Korting op 420shop




    Onderkant van het blad ziet er normaal uit. Geen beestjes te vinden enz. Kan het een teveel aan voeding zijn?
    Wie helpt mij eruit?
    Last edited by Repchris; 4 August 2014, 17:15. Reden: extra foto
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: Blad probleem?

    Nope, beter kijken.
    1-3mm groot zijn ze, beetje langwerpig, en ze kunnen rennen.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • Repchris
      Ultra Stoner
      • Aug 2013
      • 103

      #3
      Blad probleem?

      Hmm pak zo even de loep erbij. Dan ga ik maar even op onderzoek uit.
      Het spuiten van canna cure helpt dit om van ze af te komen? Heb dit namelijk al in huis gehaald mocht ik last krijgen van ongedierte.
      Last edited by Repchris; 4 August 2014, 17:45. Reden: typ fout

      Comment

      • FlintStoned
        Banned
        • Oct 2012
        • 5580

        #4
        Re: Blad probleem?

        Cannacure is eerder preventief te gebruiken.

        Comment

        • Repchris
          Ultra Stoner
          • Aug 2013
          • 103

          #5
          Re: Blad probleem?

          Hmm wat zijn het precies voor beestjes? Dan ga ik morgen wel even wat halen wat hier tegen zou moeten helpen.

          Comment

          • FlintStoned
            Banned
            • Oct 2012
            • 5580

            #6
            Re: Blad probleem?

            er word aan de onderkant van je blad gezogen door zuigende minie beestjes. denk spintjes of zo, bij bladluisjes krult en bobbelt het meer, strips geeft eerder langwerpige zilvergrijs streepjes, de beestjes zijn echt klein hoor, ienimienie.

            blad omdraaien, ja daar kunnen ze tegen, en turen turen turen tot je iets ziet lopen
            of je maakt een haarscherpe close up er van. ken ook. succes
            Last edited by FlintStoned; 7 August 2014, 19:52.

            Comment

            • Repchris
              Ultra Stoner
              • Aug 2013
              • 103

              #7
              Re: Blad probleem?

              Ze zaten erg goed verstopt maar heb er een paar handmatig kunnen doden. Verder nog gesproeid met canna cure.
              Ik ga morgen even kijken voor het middeltje hier tegen.

              Ik hoorde dat ze ook niet zo van de lucht van knoflook houden. Is dit slim om tussen me platjes te zetten?

              Houd jullie op de hoogte mocht ik het probleem oplossen.

              Comment

              • FlintStoned
                Banned
                • Oct 2012
                • 5580

                #8
                Re: Blad probleem?

                Dat is idd slim al zal je de knoflook het jaar ervoor in november moeten poten op de plek waar je je buitenplant in de volle grond wil zetten. het groeiseizoen van knoflook is namelijk een stuk langer dan dat van cannabis.

                Comment

                • psychedelic1988
                  Retired
                  • Oct 2012
                  • 2796

                  #9
                  Re: Blad probleem?

                  Ik vind de schade tog wat meer van trips weg hebben correct me when im wrong
                  Spint zuigt puntjes en trips sliertjes

                  Comment

                  • Repchris
                    Ultra Stoner
                    • Aug 2013
                    • 103

                    #10
                    Re: Blad probleem?



                    Ik vond ook nog deze met een rood tintje. Kon nu net niks meer vinden. Hopelijk heb ik de plaag onder controle nu. En kan ik morgen definitief met ze afrekenen. De toppen beginnen al prachtig mooi te groeien [emoji108]

                    Comment

                    • FlintStoned
                      Banned
                      • Oct 2012
                      • 5580

                      #11
                      Re: Blad probleem?

                      Dat is een spintje.

                      2spottedmite.jpg

                      Comment

                      • Repchris
                        Ultra Stoner
                        • Aug 2013
                        • 103

                        #12
                        Re: Blad probleem?

                        Hmmpf.. bent benieuwd hoe ik dit weg ga krijgen. Ik ga morgen de planten nog invidueel 1x goed in spuiten met canna cure.

                        Moet nog steeds even zoeken voor iets. Het gene wat ik wil hebben ze weer niet bij het lokale tuincentrum.
                        Vorig jaar gebruikte ik capsules die ik in de grond stopte en dat werkte met herhaaldelijk gebruik. Maar dit lijkt me niet ideaal voor wietplantjes achteraf gezien.

                        Comment

                        • FlintStoned
                          Banned
                          • Oct 2012
                          • 5580

                          #13
                          Re: Blad probleem?

                          spuitzwavel kan in groei.

                          Comment

                          • System
                            Senior Stoner
                            Member
                            • Jul 2013
                            • 39

                            #14
                            Re: Blad probleem?

                            Dat beestje op je vinger is geen spint!

                            Weet niet wat het is. Kom ze ook tegen op de buitenplanten maar ik laat ze gewoon zitten. Mischien zijn het vleeseters.
                            http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/36203-

                            Comment

                            • Repchris
                              Ultra Stoner
                              • Aug 2013
                              • 103

                              #15
                              Re: Blad probleem?

                              Nou ze zitten altijd op mijn blad en zuigen wel degelijk mijn blad leeg, want weet niet welke andere beestjes mijn planten aanvreten dan. Ook al maak ik ze dood toch komen ze steeds weer terug word er gek van. En al mag mijn plant nog een week of 4 ben ik bang dat ik dit niet haal omdat de plant half opgegeten is tegen die tijd..

                              Comment

                              Bezig...