Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Meeldauw?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Meeldauw?

Het spul maakt een plakkende film over je blad als ik het goed lees.

Comment

Ja, die had ik ook, maar daar staat niks in verder.

Ik ben gewoon benieuwd hoelang het residu blijft zitten en wat er dan precies in dat residu zit.

Stuur ze even een mailtje of je dit ook over je tabaksplanten kan spuiten die over 2 weken geoogst worden
      Als het over wiet gaat geven ze meestal geen antwoord.

Bijdeweg....Hebben ze niet bij toeval een correspondentieadres wat je aan Canna kunt linken ? spy.gif
      Volgens mij is het namelijk precies hetzelfde als Cannacure.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Hey

Nou na 2 weken dit spul gebruikt te hebben ben ik een beetje ten einde raad...

Plant:

20140830_153923[1].jpg 20140830_153908[1].jpg --> zelfde blaadje als eerste post. Geen verschil? 20140830_153606[1].jpg20140830_153850[1].jpg20140830_153901[1].jpg

Ik spuit mijn plant elke week 2 keer. Nu krijg ik nogsteeds witte plekjes. Dit lijkt mij meeldauw toch?

Naja mocht het toch een schimmel soort zijn dan weten jullie dat je dit product moet vermijden.

Nu ik jullie toch weer lastig val heb ik dit:

20140830_153737[1].jpg Ik las dat het puur is omdat deze bladeren volgens de plant te weinig licht vangen en daarom er voor kiest om de voedings stoffen eruit te halen.
        Of is het een voedings tekortje? De plant ernaast heeft er namelijk geen last van.

Groet,

Overbezorgde kweker
        Last edited by Helemaal Top; 30 August 2014, 16:49.

Comment

Bezig...
        X