Hulp gevraagd bij de diagnose/oplossing van mijn probleem :)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Grower123
    Plantje
    • Dec 2014
    • 12

    #31
    Re: Hulp gevraagd bij de diagnose/oplossing van mijn probleem

    Nee, al in een grotere pot, lampen zijn 2 CFL elk 40W (=110 W) 1 van 6400 en 1 van 2700 wanneer het tijd is schakel ik over naar 2 keer het correcte (2700). Sowieso ga ik de plant niet al te groot laten worden (60 cm in de hoogte heb ik). Ik denk inderdaad dat Magnesium het probleem is. Merci!

    Comment

    • amazing
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Dec 2014
      • 1699

      #32
      Re: Hulp gevraagd bij de diagnose/oplossing van mijn probleem

      - heb ge foto van u planteke ?

      Comment

      Bezig...