Is dit teveel blad?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Rastaman1
    Advanced Stoner
    Member
    • May 2014
    • 60

    #1

    Is dit teveel blad?

    Korting op 420shop
    Beste mede growers,

    zou graag jullie mening hierover willen hebben. Ik had gelezen dat teveel blad zorgt voor slechte luchtcirculatie en ook kan leiden tot een hoge luchtvochtigheid. zouden jullie hier blad aan de onderkant verwijderen (met name de grote fanleaves)? deze krijgen momenteel ook bijna tot geen licht. de dames zijn trouwens nu 1 week op 12/12 gezet.

    2015-01-22 18.31.15.jpg2015-01-22 18.31.23.jpg
    Excuses voor de slechte foto's.

    Mvg,

    Rastaman
  • grinderke
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2014
    • 974

    #2
    Re: Is dit teveel blad?

    nee hoor geen zorgen

    Comment

    • Rastaman1
      Advanced Stoner
      Member
      • May 2014
      • 60

      #3
      Re: Is dit teveel blad?

      ok goed. en zou het tot schade kunnen leiden als ik 1 tot 2 internodes aan blad verwijder aan de onderkant.

      Comment

      • Cookaap
        Elite Grower
        • Dec 2011
        • 2730

        #4
        Re: Is dit teveel blad?

        Je kunt idd best even wat dieven daaro. Vooral de kleine zijtakjes die onderin de plant nog groeien zijn suikerverbruikers dus maar even weghalen.
        Wat nutteloze bladeren kun je idd ook wel weghalen.

        Kijk wel uit met te grote scheuten water geven
        en hoe warm is het daar?

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: Is dit teveel blad?

          Yep, daar mag je wel even doorheen met de Black & Decker.

          Ik denk dat je wat teveel plantjes hebt staan.
          Misschien heb je ze dan ook nog getopt ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • Rastaman1
            Advanced Stoner
            Member
            • May 2014
            • 60

            #6
            Re: Is dit teveel blad?

            ja de temp lamp uit op zijn laagst 15 graden en lamp aan 30 graden. echter is het verschil tussen dag en nacht wel gem rond de 12 graden verschil. water krijgen ze 1l per plant. als ze nat staan worden ze geskipt. ik zie ook op een paar takken verticale paarse strepen. las dat dit door stress komt. moet ik mij zorgen maken daarover.

            @QnQ. er staan 5 planten en ze zijn idd getopt. moest wat puzzelen. 2 planten hadden het in het begin niet gered, dus kwamen 2 later erbij en moesten de andere meer groei krijgen. maar zal wat snoeien en kijken hoe het uitpakt.

            Comment

            • Rastaman1
              Advanced Stoner
              Member
              • May 2014
              • 60

              #7
              Re: Is dit teveel blad?

              wat knip werk verricht. zo ziet het er nu uit. in de loop van de week worden de eerste bloemen verwacht.

              2015-01-25 16.55.49.jpg2015-01-25 16.55.56.jpg2015-01-25 16.55.41.jpg

              Comment

              • thugz
                Amazing Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • Jun 2013
                • 4284

                #8
                Re: Is dit teveel blad?

                dat wordt een mooi toppenveld nu
                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                Comment

                • Rastaman1
                  Advanced Stoner
                  Member
                  • May 2014
                  • 60

                  #9
                  Re: Is dit teveel blad?

                  hehehe. ik zou wel zeggen dat ze aan de bovenkant wat groener mochten. ofnie?

                  Comment

                  • thugz
                    Amazing Grower
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Jun 2013
                    • 4284

                    #10
                    Re: Is dit teveel blad?

                    ik vindt ze er mooi bijstaan. donkerder mag maar moet niet
                    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                    Comment

                    • soulrebel
                      Super Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2014
                      • 1606

                      #11
                      Re: Is dit teveel blad?

                      welk soortje is dit als ik vragen mag

                      Comment

                      • parker88
                        Advanced Stoner
                        Member
                        • Jan 2015
                        • 58

                        #12
                        Re: Is dit teveel blad?

                        Mooie veld zo! ben ook wel benieuwd naar de soort.
                        Eerste kweek: 4x Think Different (auto)

                        Comment

                        • poldo
                          Zaadje
                          Nieuw Lid
                          • Jan 2015
                          • 3

                          #13
                          Re: Is dit teveel blad?

                          het blad is prima

                          Comment

                          • Rastaman1
                            Advanced Stoner
                            Member
                            • May 2014
                            • 60

                            #14
                            Re: Is dit teveel blad?

                            ja we gaan voor de mooie toppen hiero.
                            ik zal dan gewoon normaal voeden verder.
                            de 2 voorste zijn special queen en die andere zijn bubblekush

                            Comment

                            • royalcheese1grow
                              Grower
                              MemberLucky Member
                              • Mar 2013
                              • 672

                              #15
                              Re: Is dit teveel blad?

                              Ziet er goed uit rastaman .
                              Wel lekker vol zo .

                              Succes, Grts cheese

                              Comment

                              Bezig...