Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

bladeren krullen op

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    bladeren krullen op

    Korting op 420shop
    weet iemand wat ik nog kan doen? ik heb dit probleem nu al een week. mijn plantjes zijn ruim 2 weken oud.

    ik kweek in men eigen kweekhok met een 400 watter (philips green power).
    goedkope afzuiging voor circulatie. luchtbevochteraar
    ik kweek : sweet afgani dilicious , blackjack en 2 psycodelica's van sweetseeds.

    EERSTE week: lv. 60% en 27 graden . lamp afstand 35cm.

    TWEEDE weekuit voorzorg) lv. 35 en 20.5 graden (naast het plantje gemeten) lamp afstand 50 cm ventilator dat over de plantjes blaast.

    ik dacht eerst dat het door de vochtige lucht was maar weet nu echt geen raad meer.
    Attached Files

    #2
    Op wat voor grond staan ze en geef je al voeding mee?

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Je hebt ook mistmakers deze vernevelen koud het water door gebruik te maken van een menbraam die vlug op en neer beweegt .
        denk de 1st week je lamp te kort bij de plantjes en dat geeft teveel warmte , blaadjes aant het uidrogen denk

        Comment


          #5
          ik gebruik een mistmaker een koude benevelaar . ik zal hem aansluiten op een timer

          Comment


            #6
            en ze staan in de batmix maar ik heb een kuiltje gemaakt in de midden en 5liter zaai en stekgrond in gedaan zodat ik niet hoefde te verpotten . maar ik denk niet aan overvoeding want ik zie geen vergeling .

            Comment


              #7
              Het is niet de voeding. Het is echt idd van te dicht eventjes bij de lamp gestaan. Het kan zijn dat pas veel later de uitwerking ziet. Ik ga volledig akkoord met marc

              Comment


                #8
                ok thx ik zal erop letten! bedankt voor de snelle reactie

                Comment


                  #9
                  Afstand van je lamp is goed, je inlaat van verse lucht of je ventilater, hoe ver staan ze van het plantje?

                  Grtz
                  420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                  Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                  Comment


                    #10
                    ventilator op 20 cm stand 1 bij zwaardere stand zet ik hem verder . inlaat op 40 cm onderaan mijn kast afzuiging tegenovergestelde hoek bovenaan ondertussen heb ik geen problemen meer en groeien ze als bamboe ik denk dat de plantjes gewoon te jong waren. bij de volgende kweek zet ik de lamp de eerste week op een meter afstand ik denk dat het een teveel aan licht was want de temp. is nooit hoger geweest dan 27gr. en bedankt voor jullie reactie

                    Comment

                    Bezig...
                    X