Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

bladpunten krullen naar beneden + plekjes op 1 plant

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: bladpunten krullen naar beneden + plekjes op 1 plant

    kan gebeuren

    Comment


      #32
      Re: bladpunten krullen naar beneden + plekjes op 1 plant

      heee medegrowers!

      heb het gevoel dat het erger wordt.. de plekken breidden uit naar andere bladeren en sommige grote bladeren zijn al helemaal afgestorven.. heb van de morgen tijdens de donkere periode een douche gegeven met biterzout maar blijkbaar helpt het niet. zal dit morgenochtend weer herhalen. heeft iemand tips? zelf weet ik echt niet wat ze hebben, ze hebben lijk een beetje van alles mis.
      gr961790_404808553030591_542947981_n.jpg10660913_404808546363925_2125723445_n.jpg10997237_404808569697256_300590258_n.jpg11040364_404808576363922_1981233212_n.jpg11047107_404808579697255_70524425_n.jpg11047171_404808583030588_227651786_n.jpg11051077_404808573030589_1593014607_n.jpg11051625_404808556363924_1089370585_n.jpg11068811_404808586363921_1519729728_n.jpg

      Comment


        #33
        Re: bladpunten krullen naar beneden + plekjes op 1 plant

        Laat eens een foto van de hele plant zien inc de jonge bladeren in top ?

        Had je de batmix wel goed gespoeld vlgs aanwijzing Plagron ?
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


          #34
          Re: bladpunten krullen naar beneden + plekjes op 1 plant

          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...607#post122607

          Comment


            #35
            Re: bladpunten krullen naar beneden + plekjes op 1 plant

            Ik zal vanavond nog een paar foto's plaatsen Stemma en ja dit heb ik gedaan volgens de aanwijzingen die ik vond op internet.

            Ga vanavond eens gaan kijken of ze dat hebben hier bij ons flintstoned

            Comment


              #36
              Re: bladpunten krullen naar beneden + plekjes op 1 plant

              dag 36, dag 7 12/12
              kleine update
              blaadjes blijven geel worden maar denk dat dit zal verbeteren eens ik het water kan afzuren..

              image (1).jpgimage (2).jpgimage (3).jpgimage (4).jpgimage (5).jpgimage.jpg

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Comment


                #37
                Re: bladpunten krullen naar beneden + plekjes op 1 plant

                Het vergeelde onderop zal niet meer herstellen, dat is reeds necrotisch. Bovenin ziet je blad nu gezond uit. Het onderste blad vangt nu ook nog maar nauwelijks licht en zal een negatieve fotosynthese hebben (het kost de plant meer aan respiratie dan dat et opbrengt aan fotosynthese. De plant zal deze bladeren nu verder leegtrekken en offeren.

                Comment


                  #38
                  Re: bladpunten krullen naar beneden + plekjes op 1 plant

                  goeiemiddag beste collega's
                  heb het een beetje druk gehad de laatste dagen en heb daarom mijn topic niet meer kunnen updaten..
                  de meisjes stellen het goed. niet perfect maarja.. gisteren kwam ik in mijn tent kijken en de ventilator was op 1 van de meisjes gevallen natuurlijk de takken helemaal geplooid maar vandaag ziet ze er al beter uit image[7].jpg
                  heb ook 2 lange strekkers sinds ik ze op 12/12 heb gezet weet helemaal niet hoe dit komt want de andere zijn wel niet zo image[4].jpgimage[5].jpg
                  2 gaan er heel goed vind ik zelf image[6].jpgimage[2].jpgimage[3].jpg
                  en de laatste heeft het meeste last met bloeien precies, daar zie ik helemaal niet zoveel haartjes als bij de andere. image[1].jpg
                  weten jullie ook hoe dit zou kunnen komen? ik dacht door teveel water (ookal krijgen ze niet zo veel), heb dan verminderd met 10 cl en het helpt nog altijd niet image[8].jpgimage[9].jpg
                  ook snap ik niet dat er nog altijd jonge en grote blaadjes blijven vergelen.. ze krijgen nochtans de maximumdosis aanbevolen voeding en ph van het water is 6.
                  nu nog eens alle dames op een rij image[10].jpg

                  Comment


                    #39
                    Re: bladpunten krullen naar beneden + plekjes op 1 plant

                    Naar mijn idee staan ze te nat en zitten ze op het randje van overvoeding.

                    Als de wortels te nat staan kunnen er allerlei blokkades optreden Waardoor het lijkt of de plant tekorten heeft.

                    http://www.rollingstoned.nl/zo-weet-...l-water-geeft/

                    Succes !
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment


                      #40
                      Re: bladpunten krullen naar beneden + plekjes op 1 plant

                      ik zie ook allerlei stipjes op je blad, zou zomaar spint kunnen zijn.

                      Comment


                        #41
                        Re: bladpunten krullen naar beneden + plekjes op 1 plant

                        Heej Stemma! Bedankt voor de link, heel leerrijk zelf lees ik ook veel op rollingstoned maar had dit artikel blijkbaar nog niet gezien. Het water kan idd ook nooit weg vanonder, want ik geef vanonder water en dan blijft het meestal helemaal staan tot het ofwel opgezogen ofwel uitgedroogd is. Zal denkik eens proberen van 1 dagje geen water te geven zien wadat het geeft.

                        Flintstoned, die witte plekken die je ziet op het blad zijn plekjes die overblijven van toen ik gesproeid had met bitterzout. En die witte puntjes die je ziet is door de kalk van mijn luchtbevochtiger..

                        Comment


                          #42
                          Re: bladpunten krullen naar beneden + plekjes op 1 plant

                          Heej, ik kan mijn verslag maar moeilijk updaten doordat ik zonder pc zit.. Maar ik denk dat ik een probleem heb, ik zit denkik namelijk met 1 herma.. Heb ik gelijk of niet? Hopelijk van niet laar ze staat alvast uit mijn tent.image.jpgimage.jpgimage.jpg

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          Ik zie het bij de andere ook is lijk een balletje waaruit er een bruin haartje komt image.jpgimage.jpg

                          Comment


                            #43
                            Re: bladpunten krullen naar beneden + plekjes op 1 plant

                            Als er haartjes (pistils) uitkomen dan is het een vrouwelijke calyx

                            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                            Comment


                              #44
                              Re: bladpunten krullen naar beneden + plekjes op 1 plant

                              Oef.. Niets erg dus.. Was al helemaal aan het panikeren dacht dat ik opnieuw ging mogen beginnen

                              Comment


                                #45
                                Re: bladpunten krullen naar beneden + plekjes op 1 plant

                                Lichtschema wat te vaak gestoord?
                                Ik heb 1 keer herma gehad, sindsdien nooit meer, maar ook de tent niet meer open gedaan tijdens de donkerperiode.
                                Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                                Comment

                                Bezig...
                                X