Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

bladpunten krullen naar beneden + plekjes op 1 plant

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: bladpunten krullen naar beneden + plekjes op 1 plant

    Neen, ene keer in het begin om met magnesiumsulfaat te sproeien en sindsdien nooitmeer. Tentje moet wel open blijven staan omdat het anders te warm word in de tent.. Maar de ruimte waar ze in staat is helemaal donker

    Comment


      #47
      Re: bladpunten krullen naar beneden + plekjes op 1 plant

      das vrouwelijke voorbloei uit de oksels, geen herma maar volle vrouw, dont panic.

      Comment


        #48
        Re: bladpunten krullen naar beneden + plekjes op 1 plant

        Weeral mizerie.. Lampcontact is gesmolten doordat er kortsluiting is geweest denkik doordat er een luchtbevochtiger in de tent stond.. Kan het kwaad datze tot morgen geen licht hebben?

        Comment


          #49
          Re: bladpunten krullen naar beneden + plekjes op 1 plant

          Wees alsjeblieft voorzichtig met elektra !

          Voor je plant is het een extra stress factor. Ik kon hier niet vinden welke strain je hebt staan?
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment


            #50
            Re: bladpunten krullen naar beneden + plekjes op 1 plant

            jamaican herp

            Comment


              #51
              Re: bladpunten krullen naar beneden + plekjes op 1 plant

              Voorzichtig ben ik.. Wist gewoon niet dat er geen luchtbevochtiger in de tent mocht staan :s. Strains zijn Blue Cheese, Liberty Haze en Critical Kush. Maar ze hebben het overleefd, zien er zelfs beter uit

              Comment


                #52
                Re: bladpunten krullen naar beneden + plekjes op 1 plant

                Een goed aangesloten lamp moet wel tegen een LV van tegen de 90% kunnen. Als het goed is heb je de VSA buiten je hok, dus dan kan de lamp alleen smelten als er buiten je hok kortsluiting ontstaat. Met vochtige lucht kan dat niet; er moet condens vormen op een koude ondergrond (dat is nogal gek met een lamp van meer dan 200 graden C die staat te branden), of er zit een los contact.
                Dat iets de kans krijgt om te smelten doet me wel vermoeden dat er geen geschikte zekering in het systeem zit. Daar zou ik mee oppassen voordat de boel helemaal afbrandt.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #53
                  Re: bladpunten krullen naar beneden + plekjes op 1 plant

                  Hm, snap het niet. alles is aangesloten door een electricien dusja.. Vsa staat buiten de tent, vsa is aangesloten op een relais en relais op een tijdschakelaar. Alles is dan nog eens aangesloten op een zekering van 16A en dan gewoon in het stopcontact, zal eens een foto proberen posten. Gr

                  Comment


                    #54

                    Comment


                      #55
                      Re: bladpunten krullen naar beneden + plekjes op 1 plant

                      Aan het suikerklontje is er niets aan Flint, met het lampcontact die is gesmolten bedoel ik dit:image.jpg zou niet weten hoe dit zou kunnen komen.

                      paar fotos van de meisjes op hun 35ste bloeidagimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg

                      Comment


                        #56
                        Re: bladpunten krullen naar beneden + plekjes op 1 plant

                        Misschien de lamp er niet helemaal strak ingedraaid?

                        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                        Comment


                          #57
                          Re: bladpunten krullen naar beneden + plekjes op 1 plant

                          lamp zat vast hoor wietefras

                          Comment


                            #58
                            Re: bladpunten krullen naar beneden + plekjes op 1 plant

                            Dat kan, maar weet je ook zeker dat dat contactpunt van de lamp helemaal strak op het contact in de fitting zat?

                            Als de fitting niet helemaal past (bijvoorbeeld door een vervorming of als er vuil in zit), dan zit de lamp wel vast maar dan is die niet helemaal door gedraaid tot "onder" aan toe. Dan krijg je wellicht een te klein contactoppervlak en daardoor een hogere temperatuur.

                            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                            Comment


                              #59
                              Re: bladpunten krullen naar beneden + plekjes op 1 plant

                              Yep, dat krijg je als je de lamp niet ver genoeg vast draait.
                              Ik buig zelf altijd dat lipje in de fitting wat naar buiten als ik een nieuwe reflector in gebruik neem.
                              Dan hoef ik die bulb niet zo strak te draaien, ik vind dat toch altijd een beetje moeilijk, om kracht te zetten op iets van glas.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment


                                #60
                                Re: bladpunten krullen naar beneden + plekjes op 1 plant

                                Dat zal het zijn! Want het contactpunt in de kap was ook gesmolten.. Ja man, ik wou dat ik ook al zoveel wist.. Alweer iets bijgeleerd eh



                                Heb een paar fotos getrokken als de lam uit was, wat mij opvalt is dat er bij 2 van de 6 plantjes bijna geen harsbolletjes aan kleven.. Gaat wss heel verneukte wiet zijn denk ik dan..image.jpgimage.jpgimage.jpg Bij de rest valt het wel mee, maar denk niet dat ik veel zal hebben. Thoja zolang het maar goeie wiet is

                                ik ben ook van plan van nu nog 2 weken voeding bij het water te doen en dan de rest gewoon afgezuurd water te geven en de laatste 3-4 dagen water met ijsblokjes. Strak plan of niet?
                                Attached Files
                                Last edited by sandro0042; 27 April 2015, 18:01.

                                Comment

                                Bezig...
                                X