krullen van kleine blaadjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • stiff
    Gandhi Ganjamaster
    MemberLucky Member
    • Feb 2009
    • 479

    #1

    krullen van kleine blaadjes

    Korting op 420shop
    hallo mensen een vraagje,

    mijn plantjes zijn een weekje in de groei en de kleinstje blaadjes krullen naar beneden! watertekort hebben ze niet..
    dus ik dacht de lamp hangt te dicht?(600w)+-90cm
    kan iemand dat bevestigen?
    of is dit normaal dat ze een beetje naar beneden krullen(zijn alleen de kleinste die krullen)
    tis men 1ste kweekje..

    grtjs..
  • zion
    Advanced Grower
    • Feb 2008
    • 1056

    #2
    Hoe staat het met je relatieve luchtvochtigheid?
    Hangende bladpuntjes is een gevolg van een te lage luchtvochtigheid.

    Greetz,
    ion

    Comment

    • stiff
      Gandhi Ganjamaster
      MemberLucky Member
      • Feb 2009
      • 479

      #3
      30 a 40% (kweek met zaad)

      Comment

      • haze'o'lator
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 1273

        #4
        verplaatst naar bladproblemen...

        grtzzz

        Comment

        • ijscoman1
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2008
          • 1768

          #5
          Je LV mag volgens mij wel naar 70-75%, denk ook dat het daaraan ligt

          Greetzz

          Comment

          • stiff
            Gandhi Ganjamaster
            MemberLucky Member
            • Feb 2009
            • 479

            #6
            oke thx mensen.. denk dat ik mij best maar een luchtbevochtiger ga halen..

            grtjs

            Comment

            • JustLooking
              Advanced Stoner
              Member
              • Jan 2009
              • 59

              #7
              Je plantjes gaan zich zeker beter voelen zo.

              Ik heb een Boneco luchtbevochtiger (mistmaker) staan, krijg zo makkelijk LV tot 90% zelfs met ventilators aan.

              Comment

              • weedlover
                Banned
                • May 2008
                • 975

                #8
                anders kun je ook een emmer water met een dweil er half in in je kast zetten, dat werkt ook nog

                grtz

                Comment

                • stiff
                  Gandhi Ganjamaster
                  MemberLucky Member
                  • Feb 2009
                  • 479

                  #9
                  en wat kost dat? zo een mistmaker als diegene die jij hebt,heb je die via net gekocht of in de winkel? thx v/d info
                  weedlover,heb dit gedaan heb zelfs bodemke water in men tent gezet(1cm) maar die blijft rond de 30a35%hangen af en toe gebruik ik een steamer krijg ik hem +-10a15 omhoog maar zakt even snel.. licht uit is die tussen de 50a60% en laat ik men afzuiging 15min draaien en 15min af..

                  Comment

                  • Robba
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2008
                    • 809

                    #10
                    Ik heb bij conrad een ultrasone luchtbevochtiger gekocht voor 30€ werkt perfect.

                    Grtz.

                    Comment

                    • stiff
                      Gandhi Ganjamaster
                      MemberLucky Member
                      • Feb 2009
                      • 479

                      #11
                      heb hem besteld ten laatste dinsdag heb ik hem..
                      nog 2 dagjes steamen en handoeken hangen..
                      thx voor alle info

                      grtjs

                      Comment

                      • Flip Hasjkip
                        Wicked Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Sep 2008
                        • 3595

                        #12
                        Even een tip ; kijk uit voor een te hoge luchtvochtigheid als je je filter hebt hangen. Je filter gaat kapot bij een luchtvochtigheid hoger dan 80 %. Je kunt eventueel een stekkerhygrometer aanschaffen, deze kan je instellen op het gewenste percentage.

                        Nu mijn plantjes groeien, heb ik het filter niet opgehangen. Zodra mijn plantjes gaan bloeien, en dus ook gaan ruiken, dan zorg ik dat de luchtvochtigheid omlaag gaat en dan hang ik mijn filter weer op.
                        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                        Comment

                        Bezig...