nieuwe scheuten in toppen?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Methos
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Apr 2008
    • 322

    #1

    nieuwe scheuten in toppen?

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    weet iemand wat dit is? precies nieuwe bladscheuten in de toppen... of is dit omdat de bloem extreem fluffy is?

    IMG_20150615_174000.jpg
    Last edited by Methos; 15 June 2015, 17:13.
    >>> LR2 mini-kweekje<<<
  • bramonius
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Feb 2012
    • 793

    #2
    Re: nieuwe scheuten in toppen?

    mooie foto, tja wat het precies is is lastig te zeggen.

    maar ik denk dat je aardig in de buurt komt met je eigen gedachte. de dame heeft
    waarschijnlijk daar een hormonaal experiment uitgezet. ze probeert er nog meer uit te halen
    op haar manier. een mooie mutatie zullen we maar zeggen.

    t ziet er gezond uit, zolang het pistels heeft en geen ballen zet zal het een wonderlijke bijkomstigheid zijn.

    Comment

    • FlintStoned
      Banned
      • Oct 2012
      • 5580

      #3
      Re: nieuwe scheuten in toppen?

      Lijkt mij een door te warm staan gestrekte bloei-internode. Denk dat die in 30+ gestaan heeft.

      Comment

      • Methos
        Bong Master
        MemberLucky Member
        • Apr 2008
        • 322

        #4
        Re: nieuwe scheuten in toppen?

        Ja inderdaad, ze hebben een dag of twee in een serre aan +30 graden gestaan met die superwarme dagen
        >>> LR2 mini-kweekje<<<

        Comment

        • FlintStoned
          Banned
          • Oct 2012
          • 5580

          #5
          Re: nieuwe scheuten in toppen?

          Boven de 28 graden krijg je veel meer strek in de bloei-internodes en rekt de top als het ware uit wat dan weer erg fluf wiet geeft. Als ze nu weer koeler staan zal je zien de nieuwe bloei-internodes weer gewoon kort op elkaar zullen zitten. Het gestrekte deel blijft, daar is niks meer aan te doen.

          Comment

          • Methos
            Bong Master
            MemberLucky Member
            • Apr 2008
            • 322

            #6
            Re: nieuwe scheuten in toppen?

            ja inderdaad, ik probeer ze buiten te serre te houden bij warm weer, thx!
            >>> LR2 mini-kweekje<<<

            Comment

            • Methos
              Bong Master
              MemberLucky Member
              • Apr 2008
              • 322

              #7
              Re: nieuwe scheuten in toppen?

              Dat foxtailen, ik kan dus heel moeilijk weten wanneer te oogsten??
              kan iemand een kijkje nemen in mijn verslag?



              alvast bedankt!
              >>> LR2 mini-kweekje<<<

              Comment

              • FlintStoned
                Banned
                • Oct 2012
                • 5580

                #8
                Re: nieuwe scheuten in toppen?

                Je beoordeeld de rijpheid van de trichomen van de eerste bloei , niet die van de dubbelbloei.

                Comment

                Bezig...