Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

nieuwe scheuten in toppen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    nieuwe scheuten in toppen?

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    weet iemand wat dit is? precies nieuwe bladscheuten in de toppen... of is dit omdat de bloem extreem fluffy is?

    IMG_20150615_174000.jpg
    Last edited by Methos; 15 June 2015, 17:13.
    >>> LR2 mini-kweekje<<<

    #2
    Re: nieuwe scheuten in toppen?

    mooie foto, tja wat het precies is is lastig te zeggen.

    maar ik denk dat je aardig in de buurt komt met je eigen gedachte. de dame heeft
    waarschijnlijk daar een hormonaal experiment uitgezet. ze probeert er nog meer uit te halen
    op haar manier. een mooie mutatie zullen we maar zeggen.

    t ziet er gezond uit, zolang het pistels heeft en geen ballen zet zal het een wonderlijke bijkomstigheid zijn.

    Comment


      #3
      Re: nieuwe scheuten in toppen?

      Lijkt mij een door te warm staan gestrekte bloei-internode. Denk dat die in 30+ gestaan heeft.

      Comment


        #4
        Re: nieuwe scheuten in toppen?

        Ja inderdaad, ze hebben een dag of twee in een serre aan +30 graden gestaan met die superwarme dagen
        >>> LR2 mini-kweekje<<<

        Comment


          #5
          Re: nieuwe scheuten in toppen?

          Boven de 28 graden krijg je veel meer strek in de bloei-internodes en rekt de top als het ware uit wat dan weer erg fluf wiet geeft. Als ze nu weer koeler staan zal je zien de nieuwe bloei-internodes weer gewoon kort op elkaar zullen zitten. Het gestrekte deel blijft, daar is niks meer aan te doen.

          Comment


            #6
            Re: nieuwe scheuten in toppen?

            ja inderdaad, ik probeer ze buiten te serre te houden bij warm weer, thx!
            >>> LR2 mini-kweekje<<<

            Comment


              #7
              Re: nieuwe scheuten in toppen?

              Dat foxtailen, ik kan dus heel moeilijk weten wanneer te oogsten??
              kan iemand een kijkje nemen in mijn verslag?

              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...verslag*/page3

              alvast bedankt!
              >>> LR2 mini-kweekje<<<

              Comment


                #8
                Re: nieuwe scheuten in toppen?

                Je beoordeeld de rijpheid van de trichomen van de eerste bloei , niet die van de dubbelbloei.

                Comment

                Bezig...
                X