Witte stippels op mijn blad.....? (diagnose welkom)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Gps
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2014
    • 1988

    #31
    Re: Witte stippels op mijn blad.....? (diagnose welkom)

    Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
    @autoflower, zijn het geen "brand" vlekjes van het middel wat je hebt gebruikt ? LR2 had het er al over.

    @Gps , wat foto's om de verschillen aan te geven.

    Meeldauw
    De eerste 4 foto's geven de stadia van meeldauw weer.




    Zuigschade








    Kruipschade


    Ik denk dat je kunt stellen dat zuigschade in het blad zit en meeldauw op het blad, meeldauw kun je "wegvegen" zuigschade niet.
    De eitjes en de beestjes zelf kun je wel wegvegen. Wat lijkt het meeste, plaats anders zelf een foto ?
    Bedankt, ik ben gerust gesteld, ik heb geen meeldauw. Het zit echt in het blad en de foto's die ik niet verwijderd heb, uit je quote is precies wat ik heb. phew
    De schade op de laaste twee foto's heb ik ook, maar daarvan had ik al de conclusie getrokken dat ik een mineer vlieg ? op bezoek gehad heb. Daar heb ik met me nagels een eind aangemaakt.

    De foto die ik net gemaakt heb:
    DSCF0008.jpg
    Lets not criticize but legalize

    Comment

    • Stemma
      Exquisite Grower
      420 Member
      • Mar 2014
      • 7415

      #32
      Re: Witte stippels op mijn blad.....? (diagnose welkom)

      @autoflower, ik denk niet aan een calciumtekort maar ik kan het mis hebben. Heb je je planten tot voor kort binnen gehad ?
      Is de laatste foto de plant waar je last van meeldauw had ?

      @gps, gelukkig maar juich niet te vroeg he
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment

      • Gps
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • Apr 2014
        • 1988

        #33
        Re: Witte stippels op mijn blad.....? (diagnose welkom)

        Oorspronkelijk geplaatst door Stemma

        @gps, gelukkig maar juich niet te vroeg he
        Hey, ga je me nou nog meer paranoïde maken als ik al ben ?

        Vorig jaar eerste kweek was nog veel erger, 5 keer per dag bij de plantjes kijken, en gelijk in paniek bij elk plekje wat ik zag.
        Lets not criticize but legalize

        Comment

        Bezig...