Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Puntjes zijn verbrand

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Puntjes zijn verbrand

    Korting op 420shop
    Hoe kan dit??

    Het is alleen hier.


    Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk

    #2
    Re: Puntjes zijn verbrand

    Oorspronkelijk geplaatst door maikelblankers19 View Post
    Hoe kan dit??

    Het is alleen hier.


    Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk
    Ps. Heb al 1.5week geen water gehad


    Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk

    Comment


      #3
      Re: Puntjes zijn verbrand

      Te droog of teveel voeding in de aarde of gegeven.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Puntjes zijn verbrand

        1,5 week geen water dan is het niet raar he met die warme weer
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Puntjes zijn verbrand

          Het grond onder in emmer is nog vochtig als je je vinger in grond steekt dan is je nagel vochtig dus droog zal het nie zijn en voeding heb ik nog nie gegeven alleen regenwater uit de ton

          Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk

          Comment


            #6
            Re: Puntjes zijn verbrand

            joh kan ook gewoon een beetje verbrand zijn. gebeurd ook wel eens door natuurlijke omstandigheden.

            misschien een druppel dauw die tijdens ochtenduren naar het puntje is getrokken, hier door wat verbrand
            door de zon.

            misschien een vlieg die er vroegtijdig op heeft gescheten en heeft door haar zure poep verbranding veroorzaakt.

            misschien beschadiging opgelopen bij de uitgroei waardoor de blaadjes wat moeilijk zijn hersteld en dit tot gevolg
            is gekomen.

            er komt veel misschien in me op, maar hou het gewoon in de gaten. lijkt me nog niet echt iets waar je je druk om
            kan maken. het is alleen daar toch? want de grotere bladeren (althans die op de foto, stukje van 1 vinger) hebben
            volgens mij een gezond uiterlijk.

            suc6

            Comment


              #7
              Re: Puntjes zijn verbrand

              Die heeft dus eerst veel te nat gestaan wat ook bruine bladpuntjes kan geven. Lijtk geen overvoeding eerder gevolg van wortels die lang zuurstofarm staan.

              N.B.
              misschien een druppel dauw die tijdens ochtenduren naar het puntje is getrokken, hier door wat verbrand
              door de zon.
              Je krijgt enkel bladverbranding door druppels als het voedingswaterdruppels zijn. Als zoon druppel deels verdampt stijgt de (voeding)zoutconcentratie in de druppel wat dan uiteindelijk tot een zoutverbranding kan lijken. Dauwdruppels of regendruppels geven echt geen verbranding. Anders zou in de natuur eigenlijk alles verbrand moeten zijn.

              Comment

              Bezig...
              X