Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Hallo kan iemand mij vertellen wat er met mijn plant aan de hand is... zelf denk ik verbrand door de zon omdat de bladeren nat zijn geworden met het bewateren... Ik kan nergens vinden wat het kan zijn en er op lijkt dus vandaar hier ...
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Kan iemand mij helpen?
mijn plant is ziek, lichtgroene/ gele bladeren .
gisteren bloedmeel gegeven vanwege vele adviezen hierover.
heeft iemand anders betere tips voor me?
Je plant is niet ziek maar eerder ondervoed. Ook al is dit het topic niet bestemd voor je vraag (lees de openingspost), ik ben toch benieuwd hoe je plant het nu maakt?
Goedemorgen!!
even een update hoe het nu gaat met mijn plant .
ik heb de pot nu 3 dagen afgedekt gehad tegen regen en de aarde is bijna droog, vandaag schijnt het zonnetje dus plastic is eraf!
de groei van de plant is niet erg opgeschoten en hoop dat zij nu weer een aantal (C)meters maakt
have a Nice day!!!
Daar is dit topic niet voor. (hoeveel keer staat dat hierboven al geschreven?)
Quote uit de openingspost :
Ik ben op zoek naar hoge resolutie foto's van bladproblemen, voedings-tekorten en overschotten, beestjes en ziektes.
Heb je een of meerdere foto's die je zelf beschikbaar wilt stellen? Of heb je bij iemand anders op het forum goede foto's gezien laat het in dit topic weten.
De foto's zullen worden gebruikt om o.a. de bladprobleem oplosser aan te vullen, artikelen op jointjedraaien en andere websites zoals wietwiki te updaten.
Beter start je je eigen topic in bladproblemen en zet je daar wat meer info in. Een foto met geel HPS- of paars LEDlicht kunnen we weinig op zien
Succes!
Ik denk niet dat dit een mangaantekort is, maar eerder een tekort/opnameprobleem van meerdere voedingselementen tegelijk. (gebruik je momenteel toevallig bloeivoeding met weinig tot geen stikstof (N)??)
Die tekorten aan een bepaald sporenelement zijn gewoon onbestaand, dat zit in elke voeding, dat zit in de grond en ze gebruiken er maar amper iets van. Als je een tekort hebt is het natrium, fosfor of kalium en al de rest is al vrij ver gezocht.
Comment