Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Duidelijke foto's van bladproblemen en voedingstekorten etc

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Daar is dit topic niet voor.

    (grootste probleem is dat de blaadjes niet meer aan de plant zitten)


    !(◎_◎)
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #47
      Hallo kan iemand mij vertellen wat er met mijn plant aan de hand is... zelf denk ik verbrand door de zon omdat de bladeren nat zijn geworden met het bewateren... Ik kan nergens vinden wat het kan zijn en er op lijkt dus vandaar hier ...
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #48
        Kan iemand mij helpen?
        mijn plant is ziek, lichtgroene/ gele bladeren .
        gisteren bloedmeel gegeven vanwege vele adviezen hierover.
        heeft iemand anders betere tips voor me?
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


        • Jointjedraaien
          Jointjedraaien commented
          Editing a comment
          Je plant is niet ziek maar eerder ondervoed. Ook al is dit het topic niet bestemd voor je vraag (lees de openingspost), ik ben toch benieuwd hoe je plant het nu maakt?

        #49
        Goedemorgen!!
        even een update hoe het nu gaat met mijn plant .
        ik heb de pot nu 3 dagen afgedekt gehad tegen regen en de aarde is bijna droog, vandaag schijnt het zonnetje dus plastic is eraf!
        de groei van de plant is niet erg opgeschoten en hoop dat zij nu weer een aantal (C)meters maakt
        have a Nice day!!!
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


          #50
          Daar is dit topic niet voor. (hoeveel keer staat dat hierboven al geschreven?)

          Quote uit de openingspost :

          Ik ben op zoek naar hoge resolutie foto's van bladproblemen, voedings-tekorten en overschotten, beestjes en ziektes.
          Heb je een of meerdere foto's die je zelf beschikbaar wilt stellen? Of heb je bij iemand anders op het forum goede foto's gezien laat het in dit topic weten.

          De foto's zullen worden gebruikt om o.a. de bladprobleem oplosser aan te vullen, artikelen op jointjedraaien en andere websites zoals wietwiki te updaten.

          Beter start je je eigen topic in bladproblemen en zet je daar wat meer info in. Een foto met geel HPS- of paars LEDlicht kunnen we weinig op zien
          Succes!
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


          • BigShmoke
            BigShmoke commented
            Editing a comment
            Sorry Q had de eerste pagina niet gelezen kzal mijn reactie wegdoen.

          #51
          IMG_20171030_183226.jpg
          te vroeg voeding bij zaailingen.
          IMG_20171103_123745.jpg
          3dagen later, geen voeding meer.
          Kleuren zijn raar op de foto door de led lamp.

          Comment


            #52
            Naar mijn idee een Mangaan-tekort/blokkade

            received_323778828405957~2.jpeg received_360138344551957~2.jpeg received_2480797642146985~2.jpeg
            as it was in the beginning,
            so shall it be in the end
            -BM-

            Comment


              #53
              Ik denk niet dat dit een mangaantekort is, maar eerder een tekort/opnameprobleem van meerdere voedingselementen tegelijk. (gebruik je momenteel toevallig bloeivoeding met weinig tot geen stikstof (N)??)

              Comment


                #54
                Die tekorten aan een bepaald sporenelement zijn gewoon onbestaand, dat zit in elke voeding, dat zit in de grond en ze gebruiken er maar amper iets van. Als je een tekort hebt is het natrium, fosfor of kalium en al de rest is al vrij ver gezocht.

                Comment

                Bezig...
                X