Duidelijke foto's van bladproblemen en voedingstekorten etc
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
-
Re: Duidelijke foto's van bladproblemen en voedingstekorten etc
Paarse strepen in de bladsteel kan duiden op een N gebrek maar kan ook door een legio andere oorzaken komen. Kou in de nacht, stress etcetera. Misschien dit topic eens doornemen; https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...4477#post64477Comment
-
-
-
Dit is eigenlijk geen diagnose topic. Had je de startpost gelezen dan had je dit ook geweten en je vraag gesteld in de daarvoor bedoelde topic: https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...bleem-Oplosser.
Je geeft niet veel info over de plant dus zal ik maar eens raden wat er gebeurd is.
Je gaf te veel water en zuurde dit ook niet netjes aan. Nu loop je tegen een kalkgebrek en een Ca/Mg probleem op. Daarnaast is ze N uit dat onderste blad aan het trekken.
Met iets meer informatie over wat voor strain hoe oud is de plant, welk medium , voed je en wat voed je, waar staan ze enz, enz enz word je een stuk beter geholpen. Close -ups en totaalbeeld van de plant wil wel eens helpen.Comment
-
En dan eindelijk weer eens waar JD om gevraagd heeft, bladproblemen met duidelijke foto's
Mineervlieglarve in cannabisblad en hoe ze met een naald te verwijderen
P1060582-1.jpgP1060581.jpgP1060581-1.jpgP1060581-2.jpgP1060587.jpgP1060589-1.jpgP1060597.jpgComment
-
P1000932.jpgP1000933.jpgIs dit een virus of te veel/te weinig voeding.Comment
-
Dit is een vraag in het verkeerde topic.
Nee dat is zuigschade van trips of spint of van beide.
Bij binnenkweek moet je actie ondernemen.Comment
-
Op welke topic moet dan de vraag neerleggen?
ik denk zelf eigenlijk niet dat het spint of trips is want ik kan geen aanwezigheid van diertjes vinden. ik heb alle checklisten doorgespit en kan geen webben, droppings of zo vinden.Comment
-
In je eigen topic
Bekijk de onderkant van je bladeren eens goed met een microscoop.
Heeft iemand nog een goede foto van een plant met water tekort?Last edited by Jointjedraaien; 19 August 2016, 02:04.Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nlComment
-
Wel van wat erg veel water, https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...352#post590352Comment
-
Water tekort bij kleintjes
QNQ070.jpgComment
-
teveel aan voeding
20160827_094551.jpg
morsen met voedingswater
20160827_094939.jpg 20160827_095027.jpgComment
-
Ik heb geen idee welk bladprobleem dit kan zijn? Planten blijven achter in groei. Iemand?Attached FilesYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Comment

Comment