Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Help !! Blad Probleem !!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Help !! Blad Probleem !!

Korting op 420shop
    Attached Files

Re: Help !! Blad Probleem !!

Hi

Welkom hier. Met je probleem kan ik je niet direct helpen. Zeker dat het geen beestjes zijn? Ze kunnen soms heel klein zijn.

Wat is de hoogte van je doos?
    Welk soortje is het?

Is wel een mooi compact plantje. Ga je toppen?

Thugz

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Thanx Thugz,

Ik denk een bubbels maar kan ook een lemon haze zijn ( had ze allebij ) verder is de doos 50 cm hoog en de afstand tussen lamp en plant is 10/15 cm. Ik heb goed gezocht maar ik kan er best iets voor halen ? Waar zat je aan te denken ?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Ow en ik ga haar toppen maar weet nog niet wanneer want ze is nog niet echt flink of moet ik dat juist nu doen ? Had begrepen van niet.

Comment

Wanneer je 5 node's hebt kan je toppen dan top je terug naar node 3. Eens het plantje nog wat groter is zou je met draadjes je plantje kunnen opentrekken.

En dan niet te lang meer wachten om op 12/12 te zetten anders heb je een hoogteprobleem vrees ik. Het zal nu ook al wel wat krapjes zijn denk ik.

Thugz

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Bedankt Thugz !

Ik denk toch dat het een probleem was van te veel voeding in de grond, ik heb haar gister gespoeld want ik kreeg tip burn bij de jonkies ( afval water eerst zo donker als cola nu mooi licht van kleur ) plantje is al wat recht gaan staan en nu even 2 dagen geen voeding of water. 5e node komt nu naar boven toe dus ik wacht nog even tot die mooi volgroeid is en dan toppen dus ! Heel erg bedankt voor de tips ! Hij schiet alleen niet echt de hoogte in jammer genoeg... is daar nog iets aan te doen ?

Comment

Hey Thugz , het probleem is erger geworden ! Kan jij halen uit deze foto's ?! 20160108_081814.jpg

Comment

Re: wiet iemand hier raad mee ?! noob need help !!

De foto's zijn niet echt duidelijk, en je info summier maar geef je voeding erbij ?

Zou ook graag foto's van de zijkant willen zien dan kan ik zien of de bladeren afhangen of niet.
              Doet mij aan voedingstekort(stikstof)denken, maar de bruinige vlekken in het hart van het blad onderaan de foto kan ik niet zo goed plaatsen. Een foto in daglicht of met flits zou welkom zijn.
              Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Ik zie dat je 2 topics hebt aangemaakt, maar hier heb je meer foto's geplaatst.

Heb je alufolie gebruikt voor je growbox ? Dit kan hotspots veroorzaken voor de rest denk ik dat je plantjes te heet staan gezien dat gebrobbelde blad ?

Geef eens wat info over de temperatuur en de lv ? Bij overvoeding zie je vaak donkerder bladeren die van jou zien er hongerig uit.
                Hoeveel water geef je ?

Stemma doet stout (2016)

Comment

Bedankt voor je reactie Stemma !

Ik geef voeding met NPK 7.3.5 1/4dop over 2L water
                  Ik plaats met een uurtje even foto's in dag licht. Hopelijk heb je hier wat aan ! ( exstra foto's geplaatst bij 1e post ) thanks !

Comment

Wat is het voorschrift van de voeding en welke voeding is het ? 1/4 dop kan 2,5 of 10 ml zijn dus daar zit wel verschil in

Stemma doet stout (2016)

Comment

Op cocos moet je de pH op peil brengen.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Comment

Ja, nou kom je met info...

Toch lijkt het het meest op schade door pH fluctuatie.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Het word alleeeen maar erger.... snap er niks meer van...
                            Ben bang dat die dit niet gaat overleven...
                            Attached Files

Comment

Bezig...
                            X