Beste luitjes , de naam dus Barrie en nieuw in het vak van groene vingers , why ? had laatst een joekel van een zaad in 1 van mijn zakjes wiet. Dus ik heb het in een bakje met water gedaan en hoppa na 3 dagen had ik een kleine rakkert. Ik heb geen verstand maar wil ik er natuurlijk zo veel mogelijk uithalen ! Dus bij deze jullie tips and tricks zijn welkom ! ( ik heb me onderzoek gedaan )
Moest snel wat maken met de spullen die ik heb:
Setup: 2× 100w spaarlamp 2700K totaal 2500L
Growbox: 50x40 doos met silver folie, kleine computer fan.
Plant/Voeding: NPK 7.3.5 / Coco's grond / Bubbels plant ?
Back to the story:
Pantje ging super hard de eerste 2/3 weken maar nu in week 4 is er iets vreemds gebeurt.. ik heb goed gezocht maar weet het niet zeker en kom er eigenlijk niet uit. Eerst dacht ik mangaan tekort daarna teveel voeding vervolgens beestjes. Dus, geen beestjes..te veel voeding niet want het heeft geen duidelijke tip burn denk ik.. mangaan tekort want het heeft flekjes ??
Iemand een beter oog op dit probleem ?! Zie foto's !
Moest snel wat maken met de spullen die ik heb:
Setup: 2× 100w spaarlamp 2700K totaal 2500L
Growbox: 50x40 doos met silver folie, kleine computer fan.
Plant/Voeding: NPK 7.3.5 / Coco's grond / Bubbels plant ?
Back to the story:
Pantje ging super hard de eerste 2/3 weken maar nu in week 4 is er iets vreemds gebeurt.. ik heb goed gezocht maar weet het niet zeker en kom er eigenlijk niet uit. Eerst dacht ik mangaan tekort daarna teveel voeding vervolgens beestjes. Dus, geen beestjes..te veel voeding niet want het heeft geen duidelijke tip burn denk ik.. mangaan tekort want het heeft flekjes ??
Iemand een beter oog op dit probleem ?! Zie foto's !

temperatuur is 25° lv=laag.. 40% en wat betreft die voeding geen idee qua merk.. staat gewoon een stikker op met npk 7.3.5 - 1/4 (6.5ML )dop per 2 liter water. Ph van het water is 6.2 en van de Coco's 5.5-6.5 met Ec 750ųS/cm. Ik geef 2 liter in 4 dagen.
Comment