Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Dringende vraag i.v.m. jonge plantjes. Doorgaan of snel opnieuw beginnen?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Dringende vraag i.v.m. jonge plantjes. Doorgaan of snel opnieuw beginnen?

Daarom dient een forum he, om vragen te stellen...

Bon, net geprobeerd van wat foto's te nemen in daglicht.
    IMG_20160114_135851.jpgIMG_20160114_135901.jpgDe 3 lichte plantjes. Eerste foto is er het ergst aan toe (zowiezo voor de vuilbak). Bij de 2e is de bovenste zich wat aan het herstellen door de Vita Race, maar ze blijven mager en slapjes.
    IMG_20160114_140004.jpgIMG_20160114_140011.jpg2 Strekkers. Rechtse is ook heel licht van kleur.
    IMG_20160114_140118.jpgIMG_20160114_140124.jpgDe 3 goede dames. Deze gaan volgens het boekje, compact, bushy en dik stammetje.

Hopelijk zijn ze duidelijk.
    Grtz.
    Stap voor stap geraken we er wel.

Comment

Ik zou de mooiste uitzoeken en die gewoon in verse grond zetten zoals je van plan was.
      Dan gaan ze sowieso goed bijtrekken dus ik zou ze niet allemaal afschrijven.
      Misschien een paar dagen extra groeien in de nieuwe pot.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Comment

Gewoon een grotere pot met aarde vullen en er in er mee en voorlopig alleen water 100ml per dag naarmate de planten groter worden opvoeren.
          Meer hoef je niet te doen.

Comment

hoe gat voor jau modest..........?
            Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dan men karakter heeft...

Comment

Staan nu 6 dagen in de Batmix en de goeie groeien wel mooi door, maar de slechte niet.

Dus heb ik daarnet even 8 Purple Buds laten ontkiemen.
              Nu heb ik terug hetzelfde plan, 8 planten in Allmix en daarna de 6 beste naar Batmix.
              Maar nu staan deze 6 dagen in de Batmix, mag ik deze er gewoon uithalen, even omwoelen en terug opnieuw beginnen in deze aarde?

Die enkele dagen lijken me niet erg veel kwaad te kunnen?
              Grtz.

Comment

Gewoon doen,niks aan de hand,komt goed
                verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Mix je allmix en batmix vul de potten.
                  Inwateren 11 liter 200ml 15liter 300ml 18liter 400ml.
                  5/7 dagen geen water.
                  Daarna elke dag en opvoeren naar gelang de grote.
                  Toppen bij 5 internode net erboven.
                  Gewoon zo doen en meer niet.

Comment

Da's ook het plan

Batmix word even gemixt en er gaat idd wat Allmix tussen, omdat ik het gevoel heb dat er wat luchtigs tussen mag.
                    Maar eerst gaan ze in 2-weken potjes met z'n 8ten, omdat er elke keer wel 1 of 2 zaailingen het minder doen.

Grtz
                    Modest.

Comment

Je hebt nieuwe zaailingen? Hmmm
                      Kom je straks niet in de knoei dan met je bloei?
                      Je wilt je kleintjes op 18-6 neem ik aan en je oudere planten binnenkort op 12-12.
                      Of heb je 2 kweekhokken?

Comment

De PPP die je nu ziet vliegt de deur uit he.

Ja ik ga dan nog 3 goeie planten hebben die ik ga moeten weggooien, maar als ik met die 3 het net moet vullen ben ik (denk ik) langer bezig.

Comment

In feite net zo lang als.nu drie grote potten 4 weken groeien.Dan wel 65 liter ofzo mooie buffer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MWay View Post
                            In feite net zo lang als.nu drie grote potten 4 weken groeien.Dan wel 65 liter ofzo mooie buffer.
                            Jup, moest ik zo'n bakken hebben had ik het inderdaad zo gedaan aangezien de 3 plantjes wel zeer mooie dames zijn.
                            Maar zo'n grote bakken heb ik niet, en ik geraak pas volgende week in de bouwmarkt en GS, dus dan zijn we weer een stuk verder.

Volgende zaadjes meer geluk. Zo niet gooi ik te tent het raam uit en koop ik me 'n enkel ticket naar Gambia en ga ik daar wat zaaien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Modest View Post
                              De PPP die je nu ziet vliegt de deur uit he.

Ja ik ga dan nog 3 goeie planten hebben die ik ga moeten weggooien, maar als ik met die 3 het net moet vullen ben ik (denk ik) langer bezig.
                              Blijft toch jammer, weggooien van plantjes. Misschien kan je er iemand blij mee maken die dan de helft van de oogst met je deelt ofzo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BigMart View Post
                                Blijft toch jammer, weggooien van plantjes. Misschien kan je er iemand blij mee maken die dan de helft van de oogst met je deelt ofzo.
                                Is idd jammer, zeker omdat het zo'n mooie plantjes zijn. Moest het wat warmer zijn zou ik ze in de tuin hebben gezet.

Comment

Bezig...
                                X