20160121_181458.jpg20160121_181412.jpg. Hallo wie kan mij zeggen wat hier aan de hand is gaat hier om autoflowers . Het lijkt op over voeding maar nog geen voeding gegeven temperatuur is oké niet te veel water heb jaren lang met gewone planten gewerkt als hobby nu auto flowers proberen wat gaat hier mis gr jim
Blad problemen
Collapse
X
-
Re: Blad problemen
duidelijk overvoeding,zelfs het nieuwseblad heeft er last van,in wat voor aarde staan ze?verzonden vanaf mijn bos hut met tamtamComment
-
Comment
-
Re: Blad problemen
5.8 is goed voor cocco,s en mapito ,aarde heeft liever 6 .wat vaker watergeven ipv af en toe veel helpt ook.11 liter is best wel veel voor een autoflower,duurt wel effe voordat hij de voeding uit de aarde heeft verbruikt ,voorlopig alleen water dan maar.verzonden vanaf mijn bos hut met tamtamComment
-
Re: Blad problemen
Ey Jim,
Heb precies het zelfde probleem, ik dacht zelf aan stikstofoverschot ,Had beetje op forum. 's gelezen ze staan vandaag net eerste dag 12/12 maar nu ik dit lees kan het idd ook overvoed! ! Hoe gaat het bij jou nu?
Gr jangaComment



:


Comment