Blad problemen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jim74
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Jan 2016
    • 13

    #1

    Blad problemen

    Korting op 420shop
    20160121_181458.jpg20160121_181412.jpg. Hallo wie kan mij zeggen wat hier aan de hand is gaat hier om autoflowers . Het lijkt op over voeding maar nog geen voeding gegeven temperatuur is oké niet te veel water heb jaren lang met gewone planten gewerkt als hobby nu auto flowers proberen wat gaat hier mis gr jim
    Attached Files
    :
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: Blad problemen

    Waar staan ze in ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • joremkrank
      Cronic Grower
      Lucky Member
      • Oct 2015
      • 3260

      #3
      Re: Blad problemen

      duidelijk overvoeding,zelfs het nieuwseblad heeft er last van,in wat voor aarde staan ze?
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment

      • Jim74
        Plantje
        Nieuw Lid
        • Jan 2016
        • 13

        #4
        Re: Blad problemen

        Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
        Waar staan ze in ?
        Plagron growmix. 11 L. Potten

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Dacht zelf ook gelijk overvoeding maar nog geen voeding gegeven alleen water met een PH 5.8 ze staan in plagron growmix.
        :

        Comment

        • joremkrank
          Cronic Grower
          Lucky Member
          • Oct 2015
          • 3260

          #5
          Re: Blad problemen

          5.8 is goed voor cocco,s en mapito ,aarde heeft liever 6 .wat vaker watergeven ipv af en toe veel helpt ook.11 liter is best wel veel voor een autoflower,duurt wel effe voordat hij de voeding uit de aarde heeft verbruikt ,voorlopig alleen water dan maar.
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

          Comment

          • Jim74
            Plantje
            Nieuw Lid
            • Jan 2016
            • 13

            #6
            Re: Blad problemen

            Thanks. Ga mijn ph verhogen naar 6 gewoon water geven doe ik al zal elke dag een beetje geven in plaats van om de 2 dagen bedankt voor de reacties
            :

            Comment

            • Janga85
              Expert Stoner
              MemberLucky Member
              • Jun 2014
              • 91

              #7
              Re: Blad problemen

              Ey Jim,

              Heb precies het zelfde probleem, ik dacht zelf aan stikstofoverschot ,Had beetje op forum. 's gelezen ze staan vandaag net eerste dag 12/12 maar nu ik dit lees kan het idd ook overvoed! ! Hoe gaat het bij jou nu?

              Gr janga
              Attached Files

              Comment

              Bezig...