Hallo ben sinds kort ook begonnen met eigen wiet kweken en heb er al een vrij grote bij.Veel wiet of opbrengst is er niet volgens mij.Ik stuur een foto door dan kunnen jullie hem eens bekijken.Alle reacties zijn welkom.
Blad wat verschrompelt. Moet ik me hiervoor zorgen maken?
Collapse
X
-
Waarschijnlijk wat lichte bladstress van de rotzooi in je kamer, misschien ff dat glaasje wijn in de achtergrond erbij gooien dan kan ze ontspannen terwijl jij de boel opruimt.

Ziet dr prima uit hoor, ze is net begonnen met bloeien zo te zien, dan drinkt ze wat meer. Zoveel mogelijk direct zonlicht geven en wat bloeivoeding dan kunnen dr nog wel wat mooie toppen aan komen. Succes en welkom
Comment




Comment