
Heb rond geneusd/gevraagd en het lijkt het meest op wat ik vond bij iemand waarvan gezegd werd dat het te veel voeding was. Maar wat is het eigenlijk en wat ik moet er aan doen? Niet alle planten zien er zo uit btw.. maar wel veel en ze moeten nog een tijdje
bij voorbaat dank!
Grtz




Comment