Te veel voeding? Of tekort?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • nosferatu
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 179

    #1

    Te veel voeding? Of tekort?

    Korting op 420shop

    Heb rond geneusd/gevraagd en het lijkt het meest op wat ik vond bij iemand waarvan gezegd werd dat het te veel voeding was. Maar wat is het eigenlijk en wat ik moet er aan doen? Niet alle planten zien er zo uit btw.. maar wel veel en ze moeten nog een tijdje

    bij voorbaat dank!
    Grtz
  • bobo
    Cronic Grower
    • Oct 2007
    • 3103

    #2
    Re: Te veel voeding? Of tekort?

    Lijkt me een fosfor tekort.

    http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ort-t1264.html

    Grtz

    Comment

    • nosferatu
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Nov 2008
      • 179

      #3
      Re: Te veel voeding? Of tekort?

      Hmm denk dat t dan aan de ph van de grond moet liggen aangezien ik in het begin normaal kraanwater heb gegeven. Zat zelf ook al daar aan te denken en heb ze gister goed in afgezuurd water gezet (met voeding). Denk dat de volgende keer batmix een betere optie is ook. Bedankt anyway

      grtz

      Comment

      Bezig...