Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bladprobleem help!!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bladprobleem help!!!

    Korting op 420shop
    Bladprobleem help!!!

    Waarom verkleuren m'n nieuwe bladeren... vooral de uiteinden... en het complete blad is niet meer mooi groen maar... gaat richting groen/licht groen

    Vind het met de dag erger worden...

    Geef ze voldoende water...

    M'n topic staat bij buitenkweekverslagen...
    Attached Files

    #2
    Re: Bladprobleem help!!!

    Hebben je nieuwe bladeren dit ook ?

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: Bladprobleem help!!!

      "
      Waarom verkleuren m'n nieuwe bladeren.."

      Dat denk ik wel Bobo
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment


        #4
        Re: Bladprobleem help!!!

        Ja de nieuwe gaat het om... maar is de foto niet echt duidelijk???

        Groetjes Martijn

        Comment


          #5
          Re: Bladprobleem help!!!

          Ik heb klak hetzelfde voor met mijn SAD.
          Ik heb me gek gezocht naar info, sommige zeggen "maak je niet druk"

          maar dat is een probleem dat ik toch liever oplos dan er op staan te kijken.

          Dat is zeker niet alleen van teveel zonlicht, dat weiger ik gewoon te geloven.

          Wat wel een mogelijke oorzaak zou kunnen zijn is dat onze pH in de grond net ietsje te laag ligt. Ze kunnen de voeding dan niet opnemen zoals het hoort.
          Kalk (beeeeeeeeeeeeeeeeeetje zeer klein beetje maar) zou hierbij moeten helpen.
          En dan zeg ik er wel bij, als dat de oorzaak ZOU zijn.

          Ik heb daarom mijn SAD uit haar medium gehaald, gewoon aarde met perliet gemengd. Die staat nu op een kuur van beendermeel. Aangezien ik aanneem dat beendermeel een bron van kalk is?

          Als ge zo vergelijkt met Buxus, zet buxus eens in grond dateen te lage pH heeft, die gaat ook helemaal geel uitslaan. Daarom dat ze bij buxus toch niet "mals" met kalk omgaan.
          Buxus houdt wel van een kalkrijke bodem, en ik zou bijna durven zeggen: sommige wietsoortjes ook
          Last edited by organic; 28 May 2009, 10:27.

          Comment


            #6
            Re: Bladprobleem help!!!

            Tis m'n eerste kweek ooit... zal eens een keer gaan denken aan een grond/ en water ph meter... moet gewoon nog veel leren...
            Het kan idd zijn dat de grond een te lage ph heeft maar heb geen idee...

            Altijd een moeilijk verhaal om zoiets op te lossen...

            Groetjes Martijn

            Comment


              #7
              Last edited by organic; 28 May 2009, 21:33.

              Comment

              Bezig...
              X