Helluupp!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • beernd
    Retired
    • Jul 2008
    • 135

    #1

    Helluupp!!

    Korting op 420shop
    Daag mensen,

    Heb sinds eind april weer K2 plantjes staan ze doen het super maar heb sinds enkele dagen dit probleem, zie foto.

    Ik geef ze Bcuzz voeding, PH is goed heb ik laatst gecheckt en heb ze van de week bitterzout gegeven en nog dit probleem het gaat maar niet weg, ook de nerven van de bladeren worden roodachtig, ergens een tekost van??
    Attached Files
  • iszo
    Retired
    • Jun 2009
    • 217

    #2
    Re: Helluupp!!

    goed water blijven geven en mischien begin je te vroeg met de voeding?
    mischien handig om een foto te plaatsen v/d plant in zijn geheel.

    Comment

    • beernd
      Retired
      • Jul 2008
      • 135

      #3
      Re: Helluupp!!

      ik geef ze elke dag water en om de dag voeding ik zal ff een foto maken en erop zetten, thanx!!

      Comment

      • janleuri
        Retired
        • Oct 2008
        • 1131

        #4
        Re: Helluupp!!

        ik had ook zo slappe blaren enzo, hier foto van die van mij: ik had wat kalk korrels gestrooid en na een tijdje is het weg gegaan. ik weet niet of dat de oplossing is het kan ook zijn dat het vanzelf weg gegaan is want ik had ze voor ze zo slap waren beginnen hangen ook een te hoge dosering vloeibare voeding gegeven.

        Comment

        • ceBep
          Retired
          • Jun 2009
          • 4745

          #5
          Re: Helluupp!!

          Nuttige pagina, geeft de tekorten in het medium weer.
          Misschien heb je er wat aan. Succes!



          vale.

          Comment

          • nonameseeds
            Retired
            • Apr 2009
            • 106

            #6
            Re: Helluupp!!

            Ziet er verdacht veel op overvoeding uit beernd..Hierbij verbranden de randen en punten als eerste..de rest van het blad zal snel volgen....Aarde heeft de eerste tijd ruim voldoende voeding..een goeie grond al zeker voor de groei periode..Beste oplossing is je grond verversen en de eerste tijd van de voeding af blijven.

            Gr,
            NNS

            Comment

            • Tijnepsy
              Retired
              • Jun 2009
              • 2

              #7
              Re: Helluupp!!

              kzit met een gelijkaardig probleem

              ziehier
              Attached Files

              Comment

              • beernd
                Retired
                • Jul 2008
                • 135

                #8
                Re: Helluupp!!

                hoi mensen allemaal bedankt voor jullie reacties! Kalkkorrels zitten er al in en tekort aan voeding denk ik ook niet denk eerder teveel ja, maar hier een foto van zijn plant in het geheel, trouwens me andere plantjes hangen ook een beetje en krijgen bruine vlekjes. voorlopig geen voeding meer geven,
                de grondsamenstelling is 50% bemeste tuinaarde en 50% cocopeat hetzelfde als vorig jaar ...

                Comment

                • beernd
                  Retired
                  • Jul 2008
                  • 135

                  #9
                  Re: Helluupp!!

                  hier de foto
                  Attached Files

                  Comment

                  Bezig...