Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Helluupp!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Helluupp!!

    Korting op 420shop
    Daag mensen,

    Heb sinds eind april weer K2 plantjes staan ze doen het super maar heb sinds enkele dagen dit probleem, zie foto.

    Ik geef ze Bcuzz voeding, PH is goed heb ik laatst gecheckt en heb ze van de week bitterzout gegeven en nog dit probleem het gaat maar niet weg, ook de nerven van de bladeren worden roodachtig, ergens een tekost van??
    Attached Files

    #2
    Re: Helluupp!!

    goed water blijven geven en mischien begin je te vroeg met de voeding?
    mischien handig om een foto te plaatsen v/d plant in zijn geheel.

    Comment


      #3
      Re: Helluupp!!

      ik geef ze elke dag water en om de dag voeding ik zal ff een foto maken en erop zetten, thanx!!

      Comment


        #4
        Re: Helluupp!!

        ik had ook zo slappe blaren enzo, hier foto van die van mij: ik had wat kalk korrels gestrooid en na een tijdje is het weg gegaan. ik weet niet of dat de oplossing is het kan ook zijn dat het vanzelf weg gegaan is want ik had ze voor ze zo slap waren beginnen hangen ook een te hoge dosering vloeibare voeding gegeven.

        Comment


          #5
          Re: Helluupp!!

          Nuttige pagina, geeft de tekorten in het medium weer.
          Misschien heb je er wat aan. Succes!

          http://www.aqualogic.nl/site/view.php?p=74

          vale.

          Comment


            #6
            Re: Helluupp!!

            Ziet er verdacht veel op overvoeding uit beernd..Hierbij verbranden de randen en punten als eerste..de rest van het blad zal snel volgen....Aarde heeft de eerste tijd ruim voldoende voeding..een goeie grond al zeker voor de groei periode..Beste oplossing is je grond verversen en de eerste tijd van de voeding af blijven.

            Gr,
            NNS

            Comment


              #7
              Re: Helluupp!!

              kzit met een gelijkaardig probleem

              ziehier
              Attached Files

              Comment


                #8
                Re: Helluupp!!

                hoi mensen allemaal bedankt voor jullie reacties! Kalkkorrels zitten er al in en tekort aan voeding denk ik ook niet denk eerder teveel ja, maar hier een foto van zijn plant in het geheel, trouwens me andere plantjes hangen ook een beetje en krijgen bruine vlekjes. voorlopig geen voeding meer geven,
                de grondsamenstelling is 50% bemeste tuinaarde en 50% cocopeat hetzelfde als vorig jaar ...

                Comment


                  #9
                  Re: Helluupp!!

                  hier de foto
                  Attached Files

                  Comment

                  Bezig...
                  X