Dringend hulp gezocht, vreemd blad

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Smoking Fifi
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2009
    • 1362

    #16
    Re: Dringend hulp gezocht, vreemd blad

    Ja ze zien er al stukken beter uit, misschien iets grotere foto`s maken want ik zie geen vergeling op de laatste 3 foto`s
    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

    A. The cop!

    Comment

    • tomnoe97
      Retired
      • Jun 2009
      • 9

      #17
      Re: Dringend hulp gezocht, vreemd blad

      De laatste nieuwe foto's, deze keer in grotere resolutie .
      Ik denk dat ik met een sativa te doen heb, is dit juist?
      Mening graag?

      Grts

      http://picasaweb.google.be/tomnoe979...ICgssnR57HU5wE#
      Last edited by tomnoe97; 6 July 2009, 11:18.

      Comment

      • darkiess
        Retired
        • May 2008
        • 1645

        #18
        Re: Dringend hulp gezocht, vreemd blad

        zoals ik ht zie , met name de eerste 4 foto's da dat een indica is
        met de laatste foto's denk ik dat het ee hybride is du 50/50

        Comment

        • tomnoe97
          Retired
          • Jun 2009
          • 9

          #19
          Re: Dringend hulp gezocht, vreemd blad

          Oorspronkelijk geplaatst door darkiess
          zoals ik ht zie , met name de eerste 4 foto's da dat een indica is
          met de laatste foto's denk ik dat het ee hybride is du 50/50
          Ik weet dat ik laat iets terugzeg, maar mijn plant draagt mss max 10 g wiet, nu is mijn vraag, kan ik die 10 g er gewoon niet mooi proberen afknippen en mijn plant laten staan in de winter om zo het volgende jaar een flinke voorsprong te hebben op het nieuwe seizoen?

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #20
            Re: Dringend hulp gezocht, vreemd blad

            Tjonge jonge man lees het forum is een keer rond voor je zulke vragen steld oho
            God was never on your side..

            Comment

            • Prutser
              Retired
              • Dec 2008
              • 622

              #21
              Re: Dringend hulp gezocht, vreemd blad

              Oorspronkelijk geplaatst door tomnoe97
              Ik weet dat ik laat iets terugzeg, maar mijn plant draagt mss max 10 g wiet, nu is mijn vraag, kan ik die 10 g er gewoon niet mooi proberen afknippen en mijn plant laten staan in de winter om zo het volgende jaar een flinke voorsprong te hebben op het nieuwe seizoen?
              Dat kan zeker!!!
              Maar of het jou gaat lukken...
              Als je ze in een serre vorstvrij kan zetten, en het soortje wil wat mee heb je een kans.
              Snoei ze zodat ze maar weinig bladgroen over heeft, want dat kan dan bevriezen.
              Een te warme winter is ook niet goed, want dan zal ze steeds in bloei willen schieten door het weinig licht.

              Niet geschoten is altijd mis!

              Succes,

              Prutser

              Comment

              Bezig...