ben nu in 6deweek bloei en mijn bladeren zien er raar uit werk met hesi voeding
weet niet wat ik moet doen
heb paar foto's bijgestuurd
jullie gaan wel ,wetn wat er aan de hand is
weet niet wat ik moet doen
heb paar foto's bijgestuurd
jullie gaan wel ,wetn wat er aan de hand is


Comment