roest plekken

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • fredn911
    Senior Stoner
    • May 2009
    • 32

    #1

    roest plekken

    Korting op 420shop
    ben nu in 6deweek bloei en mijn bladeren zien er raar uit werk met hesi voeding
    weet niet wat ik moet doen
    heb paar foto's bijgestuurd
    jullie gaan wel ,wetn wat er aan de hand is
    Attached Files
  • bobo
    Cronic Grower
    • Oct 2007
    • 3103

    #2
    Re: roest plekken

    Je ph van je medium staat te hoog, zie je aan het naar onder krullend blad . Op welk medium teel je ?

    Grtz
    Last edited by bobo; 2 August 2009, 16:10.

    Comment

    • fredn911
      Senior Stoner
      • May 2009
      • 32

      #3
      Re: roest plekken

      aarde maar heb niet meer verpot sinds begin bloei
      wat kan ik er nu nog aan doen

      Comment

      • bobo
        Cronic Grower
        • Oct 2007
        • 3103

        #4
        Re: roest plekken

        Vraag 1; waarom klopt men ph niet ? Iets mis met je water gift en/of voeding.

        Vraag 2; Het zal niet weg gaan, maar minder snel verschijnen. De komende week alleen water geven, volgende week nog een paar keer voeding. Ik veronderstel dat het een overwegende indica is dus daarna nog een week zonder voeding om de smaak van de wiet niet te verderven en ze kunnen geoogst worden.

        Grtz

        Comment

        • fredn911
          Senior Stoner
          • May 2009
          • 32

          #5
          Re: roest plekken

          thx for the help

          Comment

          • bobo
            Cronic Grower
            • Oct 2007
            • 3103

            #6
            Re: roest plekken

            Heb je ph meter ?

            Grtz

            Comment

            • Oscar
              Expert Stoner
              • Jun 2009
              • 91

              #7
              Re: roest plekken

              Als je denkt dat je PH te hoog of te laag is,
              kan je ook je watergiften doen met thee.

              Er is hier een forummember die zweert er bij, en groeit zijn planten alleen op thee.

              Ik zal zijn naam niet noemen, omdat het "Monty" is.

              ~ Oscar,

              Comment

              • monty
                Banned
                • May 2009
                • 11215

                #8
                Re: roest plekken

                Als je denkt dat je PH te hoog of te laag is,
                kan je ook je watergiften doen met thee.

                Er is hier een forummember die zweert er bij, en groeit zijn planten alleen op thee.

                Ik zal zijn naam niet noemen, omdat het "Monty" is.

                ~ Oscar,
                Ghehehehe, Na een tip, van een verder in dit bericht niet nader genoemde gebruiker van dit forum, Bassassin. krijgen ze soms ook een flesje spa blau. hp ook 6. hihi

                Grtz

                Comment

                Bezig...