Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Iemand een idee? Met foto.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Iemand een idee? Met foto.

    Korting op 420shop
    Hallo, de bladeren van mijn black widows beginnen licht te verkleuren. Iemand een idee of ze iets tekort hebben? Mijn andere soortjes hebben er geen last van.

    mvg Bro
    Attached Files

    #2
    Re: Iemand een idee? Met foto.

    niemand?

    Comment


      #3
      Re: Iemand een idee? Met foto.

      Als je foto's hebt van het probleem nu kan het al wat zeker gezegd worden, maar ik zie precies tussen de nerfjes lichtere plekken wat mij aan Mg-tekort doet denken. Welke grond gebruik je?

      Comment


        #4
        Re: Iemand een idee? Met foto.

        Staat in volle grond.Heb anderhalve week terug wat kieseriet gegeven maar tis nog niet veel beter.Kan dat overvoeding zijn. Ik geeft bloom en green sensation samen 1x per week.

        alvast bedankt
        grtn Bro

        Comment


          #5
          Re: Iemand een idee? Met foto.

          Bij deze nog wat extra foto,s. Ik denk dat deze wel duidelijker zijn. Ik hoop dat iemand dit herkent.

          alvast bedankt,
          grtz
          Attached Files

          Comment


            #6
            Re: Iemand een idee? Met foto.

            Ik zou het op een Mg-tekort houden. Mocht je het voor jezelf willen uitmaken:
            http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...tos-t3254.html
            Heeft je plant soms paarse bladnerven? Zoja dan Zwaveltekort

            Comment


              #7
              Re: Iemand een idee? Met foto.

              nee paarse bladnerven heb ik nog niet gezien. Ik zal er voor alle zekerheid nog eens opletten. Wel hebben ze een eind geen water gehad maar zoals ik zei staan ze in volle grond. Magnesium heb ik staan in de vorm van kieseriet maar ik ben wel bang om ze hiermee over te bemesten. Ook weet ik niet echt hoe snel deze word opgenomen door de plant?

              gtrz

              Comment


                #8
                Re: Iemand een idee? Met foto.

                Over Voeding

                Een plant in volle grond heeft geen voeding nodig doe je dat toch dan heb je last over voeding en worden je bladeren langzaam aan geel
                dus stop met voeden

                suc6
                God was never on your side..

                Comment


                  #9
                  Re: Iemand een idee? Met foto.

                  Ow, door het dubbelposten had ik niet gezien dat ze in volle grond staan. Je posts editten als je 2x kort op elkaar gaat posten. Bij deze zie ik het nut in van NIET te dubbel posten .
                  Met magnesium toevoegen kan je weinig tot niets verkeerds doen trouwens. Overvoeding door magnesium is vrij zeldzaam

                  Comment


                    #10
                    Re: Iemand een idee? Met foto.

                    Als plant in volle grond staat is het onnodig om hem bij tevoeden er zitten genoeg voedings stoffen in de grond lijkt me.... Dus wat gebeurt er als je er voeding bij gaat doen...
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #11
                      Re: Iemand een idee? Met foto.

                      Ik zeg het maar, met Magnesium kan je weinig verkeerd doen. Puur aansluitende info. Take it easy

                      Comment

                      Bezig...
                      X