3 vingerige blad

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ellen
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2008
    • 153

    #1

    3 vingerige blad

    Korting op 420shop
    ik snap er niets van, mijn PP tjes hebben maar 3 vingers aan hun blad, wie weet wat daar de oorzaak van kan zijn?
  • thelos
    Bong Master
    Lucky Member
    • Jun 2008
    • 306

    #2
    Re: 3 vingerige blad

    Staat hij buiten of binnen? bij buitenkweken is straatverlichting vaak de boosdoener voor stress waardoor de plant soms zelfs 1 vingerige bladen maakt.

    Comment

    • misty
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2009
      • 1462

      #3
      Re: 3 vingerige blad

      Hi ellen,
      3-vingerig blad kan veel oorzaken hebben,het betekend gewoon dat je plant niet helemaal happy is.
      Kijk gewoon wat er aan kan mankeren,
      Ze kunnen een genetische afwijking hebben,te koud/warm,te weinig voeding,teveel gesjouw met de plant,i.d.d. ook lichtstress enz,enz.
      Is lastig iets over te zeggen.
      Ik heb een plant met mozaiekvirus die ook heel lang 3-vingerig heeft aangemaakt,deze maakt nu zelfs 7-vingerig aan,kan het dus ook zijn.

      Is lastig,maar je moet het toch echt per situatie bekijken waarom een plant haar energie spaart.

      Grts
      Daniella
      Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

      Misty's ABC

      Comment

      • ellen
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • Aug 2008
        • 153

        #4
        Re: 3 vingerige blad

        hoi,

        denk zelf aan stress, snap alleen niet waarom, maar ja, lekker licht er op doen en goed vertroetelen, ik hou jullie op de hoogte, en thanks voor de reactie en ik heb ze binnen staan.

        Comment

        • parco
          Retired
          • Aug 2009
          • 2

          #5
          Re: 3 vingerige blad

          ik kan je 1 ding zeggen...als je 3 bladeren hebt, zit er een hele grote kans in dat je teveel water geeft. of te weinig natuurlijk.(waterplantjes noemen we dat meestal)
          handig is een maatbeker hebben. een stek gebruikt ongeveer 250 tot 300 ml per 2 dagen. bij een volwassen plant is dat het dubbele ongeveer.

          Comment

          • Smoking Fifi
            Expert Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2009
            • 1362

            #6
            Re: 3 vingerige blad

            Oorspronkelijk geplaatst door ellen
            hoi,

            denk zelf aan stress, snap alleen niet waarom, maar ja, lekker licht er op doen en goed vertroetelen, ik hou jullie op de hoogte, en thanks voor de reactie en ik heb ze binnen staan.

            Heb je nergens geen lichtlek in je hokje controleer dit eens. Meestal duid drievingerig blad op lichtstress omdat je plantje tussen groeien en bloeien inzit maakt het niet genoeg energie aan om volledige bladeren te vromen en dan krijg je 1 3-vingerig blad waar soms geen vertanding aan de bladranden zit.
            Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

            A. The cop!

            Comment

            • de-vil
              Retired
              • Jul 2008
              • 17

              #7
              Re: 3 vingerige blad

              Power plant is heel erg doorgefockt laten we het zo maar zeggen !
              Als het een stekje is dan is het een nomaal verschijnsel ! de wiet die er af komt
              is wel gewoon heerlijk ! ik wil verder niemand tegen spreken !

              Comment

              Bezig...