Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

3 vingerige blad

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    3 vingerige blad

    Korting op 420shop
    ik snap er niets van, mijn PP tjes hebben maar 3 vingers aan hun blad, wie weet wat daar de oorzaak van kan zijn?

    #2
    Re: 3 vingerige blad

    Staat hij buiten of binnen? bij buitenkweken is straatverlichting vaak de boosdoener voor stress waardoor de plant soms zelfs 1 vingerige bladen maakt.

    Comment


      #3
      Re: 3 vingerige blad

      Hi ellen,
      3-vingerig blad kan veel oorzaken hebben,het betekend gewoon dat je plant niet helemaal happy is.
      Kijk gewoon wat er aan kan mankeren,
      Ze kunnen een genetische afwijking hebben,te koud/warm,te weinig voeding,teveel gesjouw met de plant,i.d.d. ook lichtstress enz,enz.
      Is lastig iets over te zeggen.
      Ik heb een plant met mozaiekvirus die ook heel lang 3-vingerig heeft aangemaakt,deze maakt nu zelfs 7-vingerig aan,kan het dus ook zijn.

      Is lastig,maar je moet het toch echt per situatie bekijken waarom een plant haar energie spaart.

      Grts
      Daniella
      Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

      Misty's ABC

      Comment


        #4
        Re: 3 vingerige blad

        hoi,

        denk zelf aan stress, snap alleen niet waarom, maar ja, lekker licht er op doen en goed vertroetelen, ik hou jullie op de hoogte, en thanks voor de reactie en ik heb ze binnen staan.

        Comment


          #5
          Re: 3 vingerige blad

          ik kan je 1 ding zeggen...als je 3 bladeren hebt, zit er een hele grote kans in dat je teveel water geeft. of te weinig natuurlijk.(waterplantjes noemen we dat meestal)
          handig is een maatbeker hebben. een stek gebruikt ongeveer 250 tot 300 ml per 2 dagen. bij een volwassen plant is dat het dubbele ongeveer.

          Comment


            #6
            Re: 3 vingerige blad

            Oorspronkelijk geplaatst door ellen View Post
            hoi,

            denk zelf aan stress, snap alleen niet waarom, maar ja, lekker licht er op doen en goed vertroetelen, ik hou jullie op de hoogte, en thanks voor de reactie en ik heb ze binnen staan.

            Heb je nergens geen lichtlek in je hokje controleer dit eens. Meestal duid drievingerig blad op lichtstress omdat je plantje tussen groeien en bloeien inzit maakt het niet genoeg energie aan om volledige bladeren te vromen en dan krijg je 1 3-vingerig blad waar soms geen vertanding aan de bladranden zit.
            Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

            A. The cop!

            Comment


              #7
              Re: 3 vingerige blad

              Power plant is heel erg doorgefockt laten we het zo maar zeggen !
              Als het een stekje is dan is het een nomaal verschijnsel ! de wiet die er af komt
              is wel gewoon heerlijk ! ik wil verder niemand tegen spreken !

              Comment

              Bezig...
              X