Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Soort hars op plant? Blad vreemd? help?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    sigpic

    Comment


      #32
      Re: Soort hars op plant? Blad vreemd? help?

      Het zou wel een fusariumschimmel kunnen zijn. Als de stengel bruinachtig wordt en sponzig of papperig aanvoelt dan heeft de plant last van schimmel, in dit geval fusarium. Omdat fusarium snel migreert naar andere planten, zou ik om besmetting te voorkomen de aangetaste plant apart zetten.

      Xtreme

      Comment


        #33
        Re: Soort hars op plant? Blad vreemd? help?

        bedankt voor de info xtreme, maar denk dat het toch bacterievuur is.. het vocht dat ie uitscheid is niet enkel op de voet van de plant, ook worden de wortels zwart bij fusarium waardoor de plant verwelkt, bij mij is echt de stam zwartig...
        ik denk dat ik is van die aptus startbooster ga bestellen online, weet iemand toevallig een goede online growshop dicht bij de grens?
        heb deze gevonden http://www.growshopalien.com/onlines...s/nl/d186.html
        maar mss is er nog 1 dichter bij ..
        het kan indd tmv zijn, paar bladeren van rechter plant die nu ondertussen al dor zijn zijn zo zijwaarts naar binnen gekruld... spijtig dat mn plantjes zo ziek zijn inneens.. denk niet dat er nog veel van valt af te halen..

        groetjes

        Comment


          #34
          Re: Soort hars op plant? Blad vreemd? help?

          ik denk eerder een combi van beide want van de tmv alleen zal je plant niet doodgaan en wel nog opbrengen. Alien is the best! Zeker een aanrader om eens te bezoeken en trouwe sponsor van deze site uiteraard. Leuke sfeer en degelijk advies.

          Grtz $iR
          sigpic

          Comment


            #35
            Re: Soort hars op plant? Blad vreemd? help?

            nice, dan bestel ik het via hun gewoon..
            dus die aptus starbooster zou wel eens kunnen helpen..
            ik bestel het vandaag nog en vraag inneens wat info..

            ciao!

            Comment


              #36
              Re: Soort hars op plant? Blad vreemd? help?

              nog een slachtoffer van thrips? man man suxes
              Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

              Comment


                #37
                Re: Soort hars op plant? Blad vreemd? help?

                Hoe is het afgelopen Menno?
                Veel gestelde vragen over het forum

                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #38
                  Re: Soort hars op plant? Blad vreemd? help?

                  wil ik ook wel wete ja...
                  Als het kalf verdronken is ,kon het niet zwemmen.

                  Comment


                    #39
                    Re: Soort hars op plant? Blad vreemd? help?

                    he? neen hoor, dit was een... euhm... ff opzoeken: schildluis
                    Dat denk ik toch he... Volgens mij was het vocht door de beet en zat het beest erin. De verdroogde druppel waar hij over praatte was als ik me niet vergis zonder twijfel een schildluis. Je kent ze wel hoor en anders eens goed rondkijken op de bomen in het parkje of het bos. Ze bestaan in verschillende kleuren. Net een bobbel in het blad maar met wat prutsen krijg je ze er wel af. Zijn meestal niet alleen.


                    Grtz $iR
                    Last edited by SirSmokeAllot; 30 October 2009, 00:55.
                    sigpic

                    Comment

                    Bezig...
                    X