help mij plz

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • mausfcg
    Retired
    • Sep 2009
    • 7

    #1

    help mij plz

    Korting op 420shop
    hey goeiemiddag.. ik heb sinds een paar dagen gele bladeren heb alles 10.000 keer doorgezocht en heel vaak het zelfde probleem gezien. te veel voeding/te weinig voeding maar nergens is een duidelijk antwoord. ok ik doorspoelen mwerk sinds net met een ec meter en kreeg als advies om bij 1.2 te beginnen op mn water omdat ik voedingrijke bodem had. maar toen dacht ik vandaag laat ik is een pot et water en dan me ec meten. ok 1ste keer spoelen 3liter water (water ec 0.6 water wat uit de pot kwam 4.2. 2de x 3liter spoelen ec 2.2 3de x spoelen 1.6 alles op ph 6.0.. ging 10 liter water doorheen om hem op 1.6 te krijgen

    ben ik nou genoodzaakt om alle potten weer op die 1.6 te doorspoelen of kan ik ze ook gewoon ph water geven en hopen dat ze het zelf opnemen ze zitten in week 3 bloei

    alvast bedankt

    //maus
  • Smoking Fifi
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2009
    • 1362

    #2
    Re: help mij plz

    Hey kan je geen foto`s posten van de planten? Op welk medium kweek je (welke grond gebruik je)?

    check es hier en kijk of het wel zeker overvoeding was
    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

    A. The cop!

    Comment

    • mausfcg
      Retired
      • Sep 2009
      • 7

      #3
      Re: help mij plz

      álles lijkt op overvoeding. welke grondmix ik precies heb weet ik niet ik weet alleen dat het voedingrijk is. hij vertelde mij dat ik de eerste 5 weken niet hoef te voeden. en heb dat af en toe wel gedaan (eigenwijs denk ik).
      nou zijn er een paar die mooie toppen hebben maar een paar ook bepaalde achterstand. ik ben bij hem lang gegaan met een paar bladeren. en ook hij vertelde me overvoeding je moet met ec blablabl gaan werken. heb dus alles aangeschaft. en toen kwam ik op het idee om eens me potten door te spoelen. ze hebben zo nacht dus misschien moet ik dat morgen toch maar is doen en dan een frisse nieuwe start voor hun. ze moete dan vast nog wel redelijk te redden zijn. en anders pech volgende ronde beter. maar ik wou graag advies om te weten of ik beter me potten compleet kan doorspoelen of dat ik ze alleen water moet geven..


      mijn verdere gegevens temp constant 26 snacht 21 lv 55/65 dat schommelt wel wat. maar daar zou het niet heel erg aan kunnen liggen d8 ik. ik heb voorheen nooit zulke problemen gehad

      //maus

      Comment

      Bezig...