Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

help mij plz

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    help mij plz

    Korting op 420shop
    hey goeiemiddag.. ik heb sinds een paar dagen gele bladeren heb alles 10.000 keer doorgezocht en heel vaak het zelfde probleem gezien. te veel voeding/te weinig voeding maar nergens is een duidelijk antwoord. ok ik doorspoelen mwerk sinds net met een ec meter en kreeg als advies om bij 1.2 te beginnen op mn water omdat ik voedingrijke bodem had. maar toen dacht ik vandaag laat ik is een pot et water en dan me ec meten. ok 1ste keer spoelen 3liter water (water ec 0.6 water wat uit de pot kwam 4.2. 2de x 3liter spoelen ec 2.2 3de x spoelen 1.6 alles op ph 6.0.. ging 10 liter water doorheen om hem op 1.6 te krijgen

    ben ik nou genoodzaakt om alle potten weer op die 1.6 te doorspoelen of kan ik ze ook gewoon ph water geven en hopen dat ze het zelf opnemen ze zitten in week 3 bloei

    alvast bedankt

    //maus

    #2
    Re: help mij plz

    Hey kan je geen foto`s posten van de planten? Op welk medium kweek je (welke grond gebruik je)?

    check es hier en kijk of het wel zeker overvoeding was
    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

    A. The cop!

    Comment


      #3

      Comment

      Bezig...
      X