Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

nieuwe besmetting met tmv?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: nieuwe besmetting met tmv?

    Hehe, daar is ie weer die gekke $iR...rofl
    ooit poste ik nog eens foto's van de straatbeplanting hier naar aanleiding van mn tripsendraadje. Bij deze de update...

    Zie maar wat doelgericht zagen eventueel zou kunnen bereiken Jammer genoeg zal het probleem volgens mij hiermee niet opgelost raken, maar ze doen er nu toch al iets aan he!

    Met de winter heeft het niets te maken want dit is een groenblijvende(hum, hum) struik. Na heel wat zoeken vond ik eindelijk een exemplaar dat eruit zag zoals het hoort:



    Op de eerste foto kun je het al merken. Van veraf ziet het er mooi uit, maar bovenaan... de hele struiken geel/wit.
    Daarna 3 fotootjes van hoever ze het laten komen hebben.
    Hoe het begint, zeer gelijkaardig aan de foto's die ik, een half jaartje alweer geleden, poste.
    De struikjes van boven int kwadraad... lekker geel maar op vele plaatsen zelf gewoon wit!!!
    De nieuwe...struikvorming (verschrikkelijk gewoon... moet je geen kenner voor zijn om te zien dat er serieus wat mis mee is).
    Om af te sluiten met het vakkundig proberen te verbergen van onkunde... Tot volgend jaar in januari gasten!!!
    Het lijkt er gewoon echt heel hard op, om niet te durven zeggen dat in mijn kast hetzelfde gebeurd...

    Grtz $iR
    Attached Files
    Last edited by SirSmokeAllot; 18 January 2010, 14:11.
    sigpic

    Comment


      #17
      Re: nieuwe besmetting met tmv?

      Shizzle, die planten zien er HELEMAAL niet goed uit!
      Dat is in de buurt bij je? Ben namelijk niet goed mee waarom je net die foto's post, daarmee... Als ik het goed heb gaan die planten helemaal dood wil het zo verder gaan. Zit echt niet veel goeds meer in als je het zo ziet. Om het even wat het is, je wil het niet in je kweekhok. Maar wat zijn volgens jou de oorzaken of ben je er al precies uit?

      Comment

      Bezig...
      X