Sinds m'n plantjes op 12/12(nu 11 dagen) staan krullen de bladeren naar beneden.LV zit op 40 % , temp 26° licht aan , 19° licht uit.
Heeft er iemand een verklaring of is dit gewoon een bloeiverschijnsel?
Heeft er iemand een verklaring of is dit gewoon een bloeiverschijnsel?



Comment