Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bladeren krullen naar beneden

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bladeren krullen naar beneden

    Korting op 420shop
    Attached Files

    #2
    Re: Bladeren krullen naar beneden

    Lijkt mij dat ze het te warm hebben door lage LV en dan krullen naar beneden doordat de huidmondjes zich sluiten.
    LV ophogen dan moet het goed gaan.

    Comment


      #3
      Re: Bladeren krullen naar beneden

      Dus best emmer met handdoek terugzetten dan...tnx!

      Comment


        #4
        Re: Bladeren krullen naar beneden

        lv mag idd wat hoger. Het kan ook er ook op duiden dat ze te nat staan. Maar dat kun je beter zelf beoordelen. Het is in ieder geval geen normaal bloeiverschijnsel.

        Grtz

        Comment


          #5
          Re: Bladeren krullen naar beneden

          Tnx everyone!!!

          Comment


            #6
            Re: Bladeren krullen naar beneden

            hoi salmonello heb hetzelfde probleem met gekrulde hangende blaadjes.
            kan je me zeggen wat het probleem was en wat je hebt gedaan om dit op te lossen.mvg marilyn

            Comment


              #7
              Re: Bladeren krullen naar beneden

              Oorspronkelijk geplaatst door marilyn View Post
              hoi salmonello heb hetzelfde probleem met gekrulde hangende blaadjes.
              kan je me zeggen wat het probleem was en wat je hebt gedaan om dit op te lossen.mvg marilyn
              hallo heb gemerkt bij mij ook sommige blaadjes de topjes naar odner krullen, denk bij mij het geval van beetje te veel water ofoz, want lv zat goed,
              ma had ze gefimd en daarna water gegeven en hebben de 24u na het fimmen bijna niks opgenomen en sinds dien krullende blaadjes, de nieuwe niet meer.

              Kan dit kwaad voor de plant zelf ?

              grtzz

              Comment


                #8
                Re: Bladeren krullen naar beneden

                Oorspronkelijk geplaatst door NewGrower View Post
                hallo heb gemerkt bij mij ook sommige blaadjes de topjes naar odner krullen, denk bij mij het geval van beetje te veel water ofoz, want lv zat goed,
                ma had ze gefimd en daarna water gegeven en hebben de 24u na het fimmen bijna niks opgenomen en sinds dien krullende blaadjes, de nieuwe niet meer.

                Kan dit kwaad voor de plant zelf ?

                grtzz
                "Hoe ingewikkelder het probleem, hoe belangrijker de oplossing"

                Comment

                Bezig...
                X