Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Problemen met klein plantje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Problemen met klein plantje

    Korting op 420shop
    mijn plantje is rond de 4 /5 cm maar het plantje is nog niet opengeklapt de blaadjes zitten nog dicht op
    mekaar want kan hier de oorzaak van zijn of doe ik iets fout?

    #2
    Re: Problemen met klein plantje

    Zit het vliesje van het zaadje nog om de blaadjes heen? Bij mij heeft dat eergisteren bijnna een plantje vermoord! Laat eens een foto'tje zien zou ik zeggen

    Ltr
    I'm possibly more or less not definitely rejecting the idea that in no way with any amount of uncertainty that I undeniably do or do not know where he shouldn't probably be, if that indeed wasn't where he isn't.

    Comment


      #3
      Re: Problemen met klein plantje

      Ja zoals landroval aanhaalt, kan best zijn dat het zaadvliesje er nog rondom zit.
      En dat het moeilijk lost -door denk ik, lage LV-

      Voorzichtigekes met pincet er rondom heen halen.
      Of ff ergens heel vochtig zetten met goed licht.

      Met wat "geluk" heb je zoals mij en landroval het lobblaadje mee

      Comment


        #4
        Re: Problemen met klein plantje

        ja zaadvliesje zit er nog om heen , moet ik het er af halen ?

        Comment


          #5
          Re: Problemen met klein plantje

          heb het zaad dekseltje en vliesje er af gehaald en hij sprong open denk dat het wel weer in orde
          is alleen heb nog een probleemje de 2 top blaadjes zijn een beetje scheef gegroeid hoop dat het geen probleem wordt

          Comment


            #6
            Re: Problemen met klein plantje

            Het is en blijft onkruid! het komt wel goed!

            Ik was net iets te laat met het verwijderen van het vliesje, toen had mn plantje zn blaadjes afgestoten en nu zijn ze dood. Maar ze hersteld zich super, der komen gelijk 2 nieuwe blaadjes aan.

            En als je je zorgen maakt om het scheef groeien van een plantje, draai de pot dan om, planten groeien in de richting van de zon, dus over het algemeen naar het zuiden.

            Ltr
            I'm possibly more or less not definitely rejecting the idea that in no way with any amount of uncertainty that I undeniably do or do not know where he shouldn't probably be, if that indeed wasn't where he isn't.

            Comment


              #7
              Re: Problemen met klein plantje

              ja ze zien er nog goed uit dus zorgen maak ik me niet , en heb net geken en het is grotedeels hersteld alleen
              het kan wel kloppen dat de lucht vochtigheids graad te laag is , dus heb ik wat natten handoeken op de grond gelegd
              dat moet wel goedkomen

              Comment

              Bezig...
              X