Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
mijn plantje is rond de 4 /5 cm maar het plantje is nog niet opengeklapt de blaadjes zitten nog dicht op
mekaar want kan hier de oorzaak van zijn of doe ik iets fout?
Zit het vliesje van het zaadje nog om de blaadjes heen? Bij mij heeft dat eergisteren bijnna een plantje vermoord! Laat eens een foto'tje zien zou ik zeggen
Ltr
I'm possibly more or less not definitely rejecting the idea that in no way with any amount of uncertainty that I undeniably do or do not know where he shouldn't probably be, if that indeed wasn't where he isn't.
heb het zaad dekseltje en vliesje er af gehaald en hij sprong open denk dat het wel weer in orde
is alleen heb nog een probleemje de 2 top blaadjes zijn een beetje scheef gegroeid hoop dat het geen probleem wordt
Ik was net iets te laat met het verwijderen van het vliesje, toen had mn plantje zn blaadjes afgestoten en nu zijn ze dood. Maar ze hersteld zich super, der komen gelijk 2 nieuwe blaadjes aan.
En als je je zorgen maakt om het scheef groeien van een plantje, draai de pot dan om, planten groeien in de richting van de zon, dus over het algemeen naar het zuiden.
Ltr
I'm possibly more or less not definitely rejecting the idea that in no way with any amount of uncertainty that I undeniably do or do not know where he shouldn't probably be, if that indeed wasn't where he isn't.
ja ze zien er nog goed uit dus zorgen maak ik me niet , en heb net geken en het is grotedeels hersteld alleen
het kan wel kloppen dat de lucht vochtigheids graad te laag is , dus heb ik wat natten handoeken op de grond gelegd
dat moet wel goedkomen
Comment